دقیقاً 👌
@user170910130238053004313 تیر 1404از دید آقایان ساده لوح و🤐 هنوز میز مذاکره رو آمریکا و اسراییل بمباران نکردن؟؟!!!!!!!در این شرایط حرف از مذاکره مثل این هست که نعوذالله امام حسین (ع) بعد از شهادت تمامی یارانش وقتی تنها موند اعلام میکردن به یزید که بیا مذاکره کنیم...
@Seyedekhoda13 تیر 1404تعليقًا علىهمه ایران را موشک باران کردندفرماندهانمان را شهید کردندزنان و کودکانمان را به شهادت رساندندحالا پیشنهاد مذاکره هم میدهند؟مرگ بر آمریکا و اسراییل
@user17437676012213 تیر 1404تعليقًا علىدرود بر شما استاد شریعتمداری عزیزکه حرف دل ملت را زدید...هنوز خون شهدای تجاوز آمریکا و اسرائیل خشک نشده که باز همان حرکت (مذاکرات فریب) قرار است تکرار شود!بعد عراقچی میگوید چرا رسانهملی زمان برجام مستند "شطرنج با گرگها" را پخش میکرد!جناب عراقچی؛ ثابت کردید تعبیری که در آن جلسه درباره دیپلمات…أظهر المزيد
@abasi1968337913 تیر 1404تعليقًا علىبا ترامپ مثل بعضی از زنهای پرتوقع بایست رفتار کرد بگو چشم وانجام نده
@Weryui13 تیر 1404تعليقًا علىحرف درست ومنطقی آمریکایی از میز مزاکره تله برای حمله درست کرده وبه کشور ایران حمله کرده هيچ عقل سلیمی ديگر قبول نمی کند پای میز مزاکره ای با چنین گرگ خونخواری بنشیند واگر غير ازین باشد از حماقت گذشته وراه خیانت درپیش گرفتن
@al_aghsa13 تیر 1404برخی خودشون یا به نفهمی زدن یا نمیفهمند که کشور وحشی امریکا به خاک تاسیسات اتمی ما تجاوز کرده و متوجه نیست حمله به تاسیسات اتمی خیلی با حمله اتمی فرقی ندارند . حرف مذاکره با کشور متجاوز دهن کجی به ملت
@user170910005846158278413 تیر 1404تعليقًا علىکنترل بایست بصورت کامل از دست استاد ظریف تا ابد خارج بشود! کامل بی قید و شرط!!
@user170910009728006286113 تیر 1404بلایی که دیپلماسی التماسی و غربگدایی بر سر کشور ایران آورد رو سالها بعد آیندگان در تاریخ به عنوان یکی از ننگین ترین دوران ایران یاد خواهند کرد...لعنت بر این تفکر و صاحبان و طرفدارانش...
@sejil_200013 تیر 1404تعليقًا علىمومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود ولی ... البته خود شیفتگان غرب پرست راه دیگری خواهند رفت.
@user170910015199585208813 تیر 1404تعليقًا علىسلام مذاکره علمی است که باید سیاستمداران و خقوقدانان درخصوص آن نظر بدهند نه هرکس که از را رسید، انگار تنها چیزی که مهم نیست بازتاب سخنان غیر متخصصانه در عرصه بین المللی است که سالها ما را عقب رانده است حکایت کشور ما در امور این چنینی ، حکایت وقتی هست که برای یک فرد مریض همه نسخه می پیچند به جای ا…أظهر المزيد
@ghasem971213 تیر 1404تعليقًا علىاوضاع تحت نظر ولی امر مسلمین سیدعلی خامنه ای مدظله العالی و امداد الهی می باشد بخاطر داشته باشیم کاها خیر در شر است ! تا زمانی که تئورسین های میان تهی از حقیقت و دکتر ظریف بر امور خارجه سایه افکنده است هر آبی گرم شود قطعاً زهر آلود است ! خداوند ا همینها انقلاب اسلامی را به مقصد میرساند نگران باشید…أظهر المزيد
@user17510941554113 تیر 1404تعليقًا علىامام فرمودند ما از دست تربیت یافتگان غرب و شرق به زودی رهایی نداریم.
@ahmad_hajizadeh13 تیر 1404تعليقًا علىاحسنت. دقیقا همین گونه است که فرموده اند. امیدوارم دولتمردان متوجه بشوند و از خواب غفلت بیرون بیایند.
@Hossini13 تیر 1404تعليقًا علىبنظرم دو دلیل برای تداوم تمایل این جماعت برای مذاکره میتواند وجود داشته باشد:اول آنکه توان عذرخواهی بابت این همه سیاست های خطا و اصرار به مذاکره و سپیدشویی غرب و خساراتی که از این بابت به مملکت وارد کرده اند را ندارند، چون در این صورت باید پاسخگوی خیلی چیزها باشند و برای همیشه با سیاست خداحافظی …أظهر المزيد
@user170910099094880105113 تیر 1404تعليقًا علىاگر به جای مغز ، مثلا پ.ه.ن توی سر بعضی از مسئولین بود، فسفر بیشتری مصرف و کمتر گاف می دادند و پالس ضعف ارسال می کردند.
@user170910136193347469113 تیر 1404تعليقًا علىانگار مغز وزارت خارجه از ادارک تهی شده طرف آمده موضوع مذاکره را بمباران کرده و حامی جنایتکار کودکش در حمله همه جانبه به کشور بوده و حالا مذاکره ، مذاکره برای چه؟ و در صورت انجام ضامن هر قرار چیست ؟من جرب المجرب حلت به الندامه اگرچه این شعر برای وزارت خارجه و دولت مستقر ظاهرا مفهومی ندارد اگر تو…أظهر المزيد
@alireza5313 تیر 1404تعليقًا علىاین دولت با وجود جنگ و از دست دادن عزیزان و هموطنان جنون مذاکره دارندمگر ترامپ نمیگه ما تمام سایتهای هستهای رو نابود کردیم خب پس صورت مسئله پاک شده دلیلی دیگه برای مذاکره نیستترامپ میگه هستهای نابود شده وزارت خارجه میگه نه چیزی نابود نشده باید بیایم مذاکره کنیم خیلی عجیبه واقعا