اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پرداخت 877 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۸۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی پرداخت شد.

پرداخت 877 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، احمد رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات زمینه ساز اشتغال مددجویان است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۷ هزار و ۷۰۱ طرح، شرایط اشتغال مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.
 
وی با بیان اینکه برای این تعداد طرح، بالغ بر ۸۷۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان ارائه شده است، ادامه داد: در این مدت ادارات کمیته امداد منطقه دو اصفهان، شهرستان‌های فلاورجان و کاشان، بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال به مددجویان را داشته‌اند.
 
رضایی با اشاره به همکاری مطلوب بانک‌های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان افزود: بانک‌ها در ایجاد اشتغال برای مددجویان نقش موثری دارند و نباید از این ظرفیت غفلت کرد، چرا که همراهی و همکاری بانک‌ها موجب افزایش اشتغال و تسریع در امر توانمندسازی جامعه هدف شده است.
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان تسهیل در پرداخت وام را نشانگر اهمیت برنامه‌های توانمندسازی و توجه به اشتغال مددجویان دانست و گفت: نگاه این نهاد در استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی، همکاری و تعامل و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم با محوریت حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها در مسیر توانمندسازی است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول