اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استارت بانوان سپاهان برای لیگ برتر فوتبال با رویکردی جدید

تیم فوتبال بانوان سپاهان شانزدهمین دوره لیگ برتر را با میزبانی از نماینده البرز استارت خواهد زد.

استارت بانوان سپاهان برای لیگ برتر فوتبال با رویکردی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور «جام کوثر» از فردا (جمعه ۲۶ آبان ماه) آغاز خواهد شد و تیم فوتبال سپاهان به عنوان تنها نماینده اصفهان در این مسابقات در نخستین هفته میزبان نماینده البرز است؛ این دیدار از ساعت ۱۳ در زمین چمن شماره یک مجموعه جروکان برگزار خواهد شد.

سپاهانی‌ها که در فصل گذشته مریم ایراندوست را به عنوان سرمربی روی‌ نیمکت خود داشتند، موفق شدند برای نخستین بار عنوان نایب‌قهرمانی لیگ را کسب کنند؛ برای فصل جاری اما طلایی‌پوشان تغییرات گسترده‌ای‌ در تیم خود به وجود آوردند.

در اولین قدم نیلوفر اردلان پس از دبل قهرمانی با پیکان در لیگ برتر فوتسال، با سپاهان به فوتبال برگشت؛ وی پس از در اختیار گرفتن سکان هدایت زردپوشان همسو با سیاست‌گذاری باشگاه دست به بومی‌گرایی و البته جوان‌گرایی زد تا تیمی متفاوت نسبت به فصل گذشته سپاهان آماده لیگ شانزدهم کند.

سپاهانی‌ها پس از انتخاب سرمربی به دنبال گزینش بازیکنان رفتند و ابتدا قرارداد الهام فرهمند، کاپیتان باسابقه خود را تمدید کردند، فاطمه عادلی دیگر ملی‌پوش طلایی‌پوشان نیز دومین بازیکنی بود که قرارداد خود را تمدید کرد.

میترا نظری، مینا داوودی، مهشاد امیری و نازنین مردانی از دیگر بازیکنان فصل گذشته سپاهان بودند که در جمع زردپوشان ماندگار شدند؛ مرضیه فیضی، معصومه همتی و فاطمه پسندیده نیز دیگر خرید‌های جدید نیلوفر اردلان برای لیگ شانزدهم هستند.

سرمربی سپاهان: تیم جوان و خیلی خوبی هستیم

نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در ارتباط با وضعیت تیمش پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در شرایط تمرینی خوبی برای اولین مسابقه‌ای که در پیش داریم، قرار گرفتیم، حدود دوماهی است تمرینات را آغاز کرده‌ایم، پیش فصل خوبی را به لطف خدا و تلاش بچه‌ها پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: همیشه بازی اول شرایط خاص خود را دارد و خوب است که بازی اول را میزبان هستیم و این به تیم ما کمک می‌کند و شرایط ما را بهبود می‌بخشد؛ با تیم خوب هیأت البرز فصل را آغاز خواهیم کرد، همه تیم ها قابل احترام هستند و ما هم سپاهان هستیم و باید به بهترین نحوه از شأن باشگاه محافظت کنیم.

اردلان اضافه کرد: سعی کردیم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا بچه‌ها را به مرز ۸۰-۷۰ درصد آمادگی برای بازی اول برسانیم، همه بازی‌ها برای من حکم فینال را دارد، این که با چه تیمی بازی می‌کنیم مهم نیست؛ مهم آن است که به گونه‌ای بازی کنیم که در شأن نام باشگاه و بازیکنان تیم عمل کنیم و در نهایت ۳ امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در ارتباط با تغییرات زیاد تیمش در این فصل گفت: تیم ما تیم جوانی است فکر می‌کنم بالای ۱۴-۱۲ بازیکنان تیم ما زیر ۲۳ سال هستند؛ سعی کردیم یک تیم جوان را در کنار بازیکنان با تجربه و بومی درست کنیم.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم پنج بازیکن غیر بومی بیشتر نداریم که آن هم سعی کردیم از بین جوانان کشورمان باشند که بتوانیم آن‌ها را برای سال‌های آینده باشگاه آماده کنیم؛ در کل تیم جوان و خیلی خوبی هستیم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و امیدوارم جواب این تلاش‌ها را داخل زمین مستطیل سبز بگیریم.

به گزارش فارس، برنامه مسابقات سپاهان در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

هفته اول: سپاهان - نماینده البرز

هفته دوم: ملوان بندر انزلی - سپاهان

هفته سوم: سپاهان - فراایساتیس فارس

هفته چهارم: آوا تهران - سپاهان

هفته پنجم: سپاهان - شهرداری سیرجان

هفته ششم: سپاهان - خاتون بم

هفته هفتم: پالایش گاز ایلام - سپاهان

هفته هشتم: سپاهان - کانی کردستان

هفته نهم: پیکان تهران - سپاهان

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول