اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی در یک شکست غیرقابل ترمیم

استاد دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: شکسته شدن ابهت کاذب نظامی رژیم‌صهیونیستی و ضربه اقتصادی سنگین ۶/۸ میلیارد دلاری به اعتراف بانک مالی رژیم صهیونیستی از دستاوردهای طوفان الاقصی است.

دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی در یک شکست غیرقابل ترمیم

عباس پاکدل، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به بیان دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی پرداخت و اظهارداشت: شکسته شدن ابهت کاذب نظامی رژیم‌صهیونیستی در جهان که تا قبل از این، اولین ارتش شکست‌ناپذیر منطقه و پنجمین ارتش دنیا محسوب می‌شد، به خاطر ناکامی در جلوگیری از حملات حماس به عنوان یک گروه نه چندان بزرگ محور مقاومت از دستاوردهای  طوفان الاقصی است.

وی آغاز مهاجرت معکوس از سرزمین اشغالی، ناامیدی و انصراف کشورهای مسلمانی که به‌ فکر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند و ضربه اقتصادی سنگین  ۶/۸ میلیارد دلاری به اعتراف بانک مالی رژیم صهیونیستی را از  دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی دانست.

وی در پاسخ به اینکه برخی می‌پرسند هر روز  تعداد زیادی از مردم غزه شهید می‌شوند ولی شما آن را پیروزی مقاومت می‌دانید گفت: شاید پاسخ این باشد که امام حسین(ع) هم در کربلا به شهادت رسیدند و اهل بیت ایشان هم به اسارت کشیده شدند اما آیا شکست خوردند.

پاکدل در ادامه با اشاره به دیگر دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: پایان بخشیدن به امنیت ساکنین سرزمین اشغالی و ایجاد رعب و وحشت دائمی و کاهش ارزش پول ملی رژیم صهیونیستی به بیش از ۲۵ درصد و همچنین غیر فعال شدن بعضی کارخانجات و ضرر مالی بعضی کارخانجات فعال به دلیل پیوستن کارگران به ارتش‌، به عنوان نیروی ذخیره از جمله دستاوردهای اقتصادی عملیات طوفان الاقصی در شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

این استاد دانشگاه با اشاره به کاهش صادرات و همچنین کاهش واردات به دلیل ترس کشتی‌ها از پهلو گرفتن در بنادر و ترس از حملات مقاومت بیان کرد: این عملیات عظمت و قدرت توان نظامی و اطلاعاتی محور مقاومت به رهبری ایران در میان سایر کشورهای جهان‌ را نشان داد.

وی نشان دادن چهره کریه و واقعی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در جهان و افزایش انزجار جهانی از این رژیم غاصب و نشان دادن و معرفی مظلومیت مردم فلسطین اشغالی در بین همه ملت‌های دنیا و بالا رفتن سطح آگاهی مردم جهان در خصوص مسئله فلسطین و اشغالگری رژیم غاصب را از دیگر ویژگی‌های بین‌المللی عملیات طوفان الاقصی دانست و گفت: ایجاد شکاف عمیق و اختلاف نظر معنادار، بین اکثر مردم اروپا و‌ حاکمان اروپایی در خصوص فلسطین و همچنین نشان دادن تکنولوژی برتر مقاومت در عبور از سیستم های الکترونیکی پیشرفته ۹۰۰ میلیون دلاری با هک این تجهیزات نشان شکست غیر قابل ترمیم رژیم قاتل و غاصب صهیونیستی است.
 
پاکدل نفوذ در عمق خاک سرزمین اشغالی و چند ده اسیر از فرماندهان رژیم غاصب برای اولین بار در تاریخ جنگ‌های بین مقاومت و رژیم اشغالگر و ایجاد روحیه امید و تقویت عزت ملی، برای مردم غزه که در طول این سالیان، مثل بردگان و تحقیر شدگان، در زندانی به نام غزه زندگی می‌کردند را از دیگر دستاوردهای بزرگ عملیات طوفان الاقصی برشمرد.

این استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: درمقابل، رژیم غاصب از طریق جنگنده اقدام به تخریب مساجد، خانه‌ها، بیمارستان و کشتن هزاران زن و کودک و مردم عادی کرده که همین هم نشان از اوج حقارت و پستی این رژیم دارد که جز رسوایی بیشتر حاصلی برایش نداشته و نخواهد داشت.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول