اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی تراکتور: در انتخاب بازیکنان اشتباه کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: این یک واقعیت است که تیم مورد نظر من در زمین وجود ندارد، فرقی ندارد این بازیکن‌ها را من آورده باشم یا باشگاه، اشتباه کردیم و این بازیکنان آن چیزی که ما فکر می‌کردیم نبودند.

سرمربی تراکتور: در انتخاب بازیکنان اشتباه کردیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: در حدی که انتظار می‌رفت نبودیم، پایین‌تر از سطح خود بودیم، این بازی به ما حس بدی داد و حس کردم ترسو بودیم.

وی افزود: تیم حریف خیلی خوب بود، مخصوصا در دفاع خیلی بد بودیم، خیلی از بازیکنان در حد باشگاه تراکتور نیستند، فکر می‌کنیم خیلی بزرگ هستیم، ولی اینطور نیست.

خمز تصریح کرد: این یک واقعیت است که تیم مورد نظر من در زمین وجود ندارد، فرقی ندارد این بازیکن‌ها را من آورده باشم یا باشگاه، اشتباه کردیم و این بازیکنان آن چیزی که ما فکر می‌کردیم نبودند، اشتباهات خیلی بزرگی در ساختن تیم انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در بازی‌های قبلی بهتر شده بودیم اما باز هم مشکل گلزنی داشتیم و برد‌های ما با اختلاف یک گل بود، عملکرد خوبی داشتیم اما در ۲ بازی آخر اشتباهاتی انجام دادیم که بازیکنانی در این سطح نباید این اشتباهات را مرتکب شوند.

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم، به آینده امیدوار نیستم، در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ اگر بازیکنی مصدوم نباشد، بازیکنان معمولا در پست خود بازی می‌‌کنند، بازیکنان را در پستی بازی می‌دهم که می‌دانم می‌توانند بهتر کار کنند، امروز همه بازیکنان در پست خود بودند و بازی‌‌ای که انجام دادیم، مایه آبروریزی بود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول