اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت رئیس جمهور از طرح انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان

رئیس جمهور در بازدید از مرحله اول انتقال آب از دریای عمان به اصفهان گفت: دولت با تامین اعتبار به اجرای هر چه سریعتر طرح انتقال آب از دریای عمان به اصفهان کمک می‌کند.

حمایت رئیس جمهور از طرح انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز در سفر به اصفهان پس از بازدید از مرحله نخست انتقال آب از دریای عمان به اصفهان و دستور آغاز اجرای مرحله دوم این طرح با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی تمامی عوامل این طرح اظهار داشت: با رسیدن آب به استان اصفهان شیرینی کار چشیده می‌شود.

وی گفت: با توجه به گزارش‌های استاندار اصفهان و مدیر طرح، طرحی که قرار بود در سه ساله به سرانجام می‌رسید اجرای آن به یک سوم کاهش پیدا کرده و این طرح در مدت یک سال به ثمر می‌رسد.

رئیسی افزود: کار شبانه روزی در ۲۸ جبهه کاری انجام شده و وظیفه ما تامین اعتبار است که با قوت این اقدام انجام می‌شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت با تامین اعتبار به اجرای هر چه سریع‌تر طرح انتقال آب از دریای عمان به اصفهان کمک می‌کند.

به گزارش فارس، رئیس جمهور صبح امروز برای شرکت در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص)، که به نوبل اسلامی در جهان مشهور است، به اصفهان سفر کرد. 

بازدید و افتتاح از چند پروژه مهم، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رییس جمهور به استان اصفهان است. بازدید از خط انتقال آب دریای عُمان به اصفهان، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، افتتاح فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات و آغاز بهره‌برداری از پروژه تصفیه گازوییل (DHT) پالایشگاه اصفهان جزو برنامه‌های سفر رییس جمهور به استان اعلام شده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول