اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپاهان - زنیت با حضور دابو و آل‌کثیر + تصاویر

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیداری دوستانه مقابل زنیت سن‌پترزبورگ به میدان رفت و با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد.

سپاهان - زنیت با حضور دابو و آل‌کثیر + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،‌ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن‌پترزبورگ روسیه در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود زنیت به پایان رسید.

در نیمه نخست زنیت با استفاده از حمایت هوادارانش توانست از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم شاگردان مورایس بازی را در اختیار گرفتند و یک بار توسط عیسی آل‌کثیر به گل رسیدند اما زنیت در لحظات پایانی گلی دیگر به ثمر رساند و بازی با برتری زنیت به پایان رسید.

سپاهان در این دیدار ۷ بازیکن خود را به دلیل حضور در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید و ۵ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و تنها با ۳ بازیکن ذخیره (یک دروازه‌بان) روی نیمکت بازی کرد.

دیدار رفت ۲ تیم روز ۲۸ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد که در پایان سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش فارس، از نکات جالب این دیدار می‌توان به نخستین بازی عیسی آل کثیر و برایان دابو اشاره داشت، این بازیکنان به دلیل عدم ثبت قرارداد‌هایشان در ۴ هفته نخست لیگ برتر برای سپاهان به میدان نرفته بودند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول