اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تعاونی‌های راکد اردستان فعال می‌شوند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: ۱۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان عضو شرکت‌های تعاونی هستند و در حال تبدیل تعاونی‌های راکد به تعاونی‌های فعال هستیم.

تعاونی‌های راکد اردستان فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، وحید نقوی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هفته تعاون امسال به دلیل تقارن با ایام اربعین حسینی در روزهای اول تا هفتم شهریور ماه خواهد بود و شعار هفته تعاون، حکمرانی تعاون، حکمرانی مردم اعلام شده است.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده ۱۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان عضو شرکت‌های تعاونی هستند، این آمار نوید بخش اتفاقات خوب در حوزه اقتصادی و تعاونی‌های شهرستان است.

نقوی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۷۰ شرکت تعاونی در شهرستان اردستان وجود دارد اما در برخی موارد، تعاونی‌های شهرستان مغفول مانده‌اند که در این راستا جلساتی برگزار شده است و در حال تبدیل تعاونی‌های راکد به تعاونی‌های فعال هستیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان تصریح کرد: اکثر فعالیت تعاونی‌های شهرستان اردستان در زمینه‌های کشاورزی و دامداری است و تعدادی فعالیت‌های خدماتی نیز ارائه می‌دهند بنابراین رسته‌های تعاونی در این شهرستان تولیدی، توزیعی و خدماتی است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون در اردستان، یادآور شد: غبارروبی مزار شهدا، بازدید از تعاونی خوراک دام و طیور زواره، بازدید از تعاونی فولاد کویر، نشست با تعدادی از اعضای تعاونی‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، میزخدمت و سخنرانی در نمازجمعه از جمله برنامه‌های هفته تعاون در این شهرستان است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول