اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مورایس: شانس ما برای قهرمانی از فصل گذشته بیشتر است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌توانم بگویم شانس ما از سال گذشته بیشتر است و شرایط مهیاست تا فصل را بهتر آغاز کنیم، یک سری از مشکلات که سال گذشته داشتیم را نداریم اما دیگر تیم‌ها نیز شرایط مشابهی دارند.

مورایس: شانس ما برای قهرمانی از فصل گذشته بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور تبریز اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی جذابی برای هواداران است، حریف خوبی رو به رو داریم، نمی‌توانیم برنده را پیش‌بینی کنیم، هیچ بازی را نمی‌توان در لیگ پیش‌بینی کرد.

وی افزود: انتظار داریم لیگ رقابتی داشته باشیم، همه در تعطیلات بودیم و اتفاقاتی افتاد که برای همه قابل دیدن نبود، باید ببینیم این فصل چطور پیش می‌رود.

مورایس در رابطه با این موضوع که آیا اعتراضی به قرعه‌‌‌کشی لیگ و تعمدی بودن چینش بازی‌ها دارد، گفت: نمی‌گویم دست‌هایی در کار بوده است ولی می‌شد قرعه کشی عادلانه تر برگزار شود و تیم‌های رده بالای فصل گذشته در هفته های نخست با هم بازی نکنند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: نمی‌شود که یک تیم دو سال با بازی‌های آسان لیگ را شروع کند و دیگر تیم‌ها در ابتدا بازی‌های سختی داشته باشند.

وی در رابطه با اخباری در مورد عدم ثبت قرارداد تعدادی از بازیکنان سپاهان گفت: چه کسی چنین اطلاعاتی را منتشر کرده؟ آیا شما از درست بودن آن اطلاع دارید؟ اگر از طرف فدراسیون باشد، باید پرسید که چرا این اتفاق رخ داده است؛ روش درز اخبار مهم است چون این اخبار محرمانه است و باید دید تنها نهادی که این اخبار را در اختیار دارد چیزی گفته است ؟ یا اصلا چنین چیزی حقیقت ندارد.

مورایس ادامه داد: خیلی جالب است که فقط اسامی بازیکنان سپاهان مطرح شده و از بازیکنان دیگر تیم‌ ها نام برده نشده است؛ اهل ورود به این مسائل نیستم، من برای بازی آماده می‌شوم و امیدوارم بازی عادلانه‌ای باشد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که سپاهان امسال چه تفاوت ویژه‌ای با فصل گذشته برای کسب عنوان قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد: من اهل حدس زدن نیستم و اگر می‌توانستم این کار را انجام دهم، ارزش من بیش از چیزی می‌بود که در حال حاضر هستم؛ پیش‌بینی نمی‌توانم انجام دهم و همانطور که در کتب آسمانی نیز گفته شده است، فقط خدا می‌تواند پیش‌بینی کند.

وی‌ افزود: می‌توانم بگویم شانس ما از سال گذشته بیشتر است و شرایط مهیاست تا فصل را بهتر آغاز کنیم، یک سری از مشکلات که سال گذشته داشتیم را نداریم اما دیگر تیم‌ها نیز شرایط مشابهی دارند.

مورایس در خصوص حواشی فصل گذشته سپاهان و تراکتور و ارتباط آن با جو هواداران در بازی فردا گفت: صحبت من با هواداران به ارزش‌هایی که باید در جامعه داشته باشیم بر  می‌گردد، ما باید مثالی باشیم در ورزشگاه و از مردم استقبال کنیم؛ ما در زمین کار می‌کنیم تا در کنار زمین بقیه از آن لذت ببرید و چه بهتر ‌که این اتفاق در کنار خانواده ها، مادران و خواهران رخ دهد.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: حرف آخر این‌که از لیگ جدید، انتظارات جدید و امیدهای جدید داریم، ما به کمک هواداران نیاز داریم و برای آن‌ها بازی می‌کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول