اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حریق گسترده انبار علوفه در اصفهان مهار شد+عکس وفیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حریق در 1400 تن علوفه‌ یک گاوداری در محمدآباد اصفهان خبر داد.

حریق گسترده انبار علوفه در اصفهان مهار شد+عکس وفیلم

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۴۵ عصر امروز علوفه‌های دپو شده در محوطه باز یک گاوداری واقع در محمدآباد (قهاب شرق اصفهان)، طعمه حریق شد.

 

وی افزود: تیم‌های سازمان آتش‌نشانی اصفهان با ۱۶ دستگاه خودروی اطفاییه و ۳ دستگاه خودروی آبرسان با همکاری عوامل محلی در چند جبهه نسبت به انجام عملیات جداسازی برای پیشگیری از سرایت آتش به سوله‌ها اطفای حریق کردند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر لکه‌گیری  و خنک‌سازی دپوها در حال انجام است، گفت: در اثر این حادثه حدود ۱۴۰۰ تن علوفه در آتش سوخت و اطفای حریق ۳ ساعت طول کشید.

 

شیشه‌فروش با بیان اینکه این واحد دامداری ۹۸۰ رأس دام  دارد و بیمه  حوادث نبوده است، تصریح کرد: در این حادثه آسیبی به دام‌ها وارد نشد علت حادثه توسط تیم تخصصی بررسی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم به تمام واحدهای دام و طیور، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و واحدهای صنعتی داده شده است آن‌ها موظف هستند سیستم‌های ایمنی و اطفای حریق نصب کنند.

 

 

به گزارش فارس، در ۳۰ خرداد ماه نیز در روستای اندلان یک دامداری ۸ هزار رأسی دچار حریق شد، در این حادثه بار علوفه یک دستگاه تریلر به دلایل نامعلوم دچار حریق شد و آتش به ۴ تن علوفه دپو شده در بیرون محوطه دامداری سرایت کرد.

در تاریخ ۴ تیر ماه نیز تریلر حامل بار علوفه در جاده هفتشویه دچار حریق می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول