اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اولویت فدراسیون کسب مدال طلای المپیک است

دبیر فدراسیون کشتی ایران گفت: دبیر با یک تفکر المپیکی وارد فدراسیون شده و اولویت فدراسیون کسب مدال طلای المپیک است؛ وقتی رئیس فدراسیون این طرز تفکر را دارد، ناخودآگاه این فکر به بدنه فدراسیون، هیئت‌های استانی و تیم‌ها نیز منتقل می‌شود.

اولویت فدراسیون کسب مدال طلای المپیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اصفهان اظهار داشت: با در نظر گرفتن سوابق اصفهان در کشتی و حضور ورزشکاران و مربیان دلسوزی مثل رسول جزینی،‌ طبیعتا مسئولیت رئیس هیئت کشتی سنگین‌ خواهد بود.

وی افزود: فدراسیون وضعیت همه استان‌های کشور را رصد می‌کند و خوشبختانه کشتی اصفهان شرایط خوبی دارد و رو به پیشرفت حرکت می‌کنند؛ رای قاطع مجمع به میرزایی نشان می‌دهد که ایشان نقاط قوت زیادی دارند.

مهربان با بیان این که در المپیاد شاهد بودیم که کشتی اصفهان برای نخستین بار در چند وزن به فینال رسید، خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که استعداد خوبی در اصفهان وجود دارد و از طرف دیگر از نظر سخت‌افزاری نیز امکانات خوبی فراهم شده و باید در ۴ سال پیش‌رو برنامه‌ریزی مدونی داشته باشند.
دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: هیئت کشتی اصفهان باید روی بحث آموزش تمرکز کند تا مربیان این رشته را به سطحی برساند که بتوانند شاگردان قهرمانی را در سطوح ملی و بین‌المللی به جامعه کشتی کشور هدیه دهند.

وی در پاسخ به اینکه فدراسیون چه برنامه‌ای برای آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در المپیک دارد، گفت: دبیر با یک تفکر المپیکی وارد فدراسیون شده و بارها تاکید کرده که اولویت فدراسیون کسب مدال طلای المپیک است؛ وقتی رئیس فدراسیون این طرز تفکر را دارد، ناخودآگاه این فکر به بدنه فدراسیون، هیئت‌های استانی و تیم‌ها نیز منتقل می‌شود.

مهربان اضافه کرد: ما خیلی وقت است که در مسیر آماده‌سازی المپیک گام برمی‌داریم و تلاش کردیم تا با فراهم ساختن زیرساخت‌ها و امکانات لازم، اعزام تیم‌ها به تورنمت‌های مختلف، اهمیت دادن به تیم‌های امید و جوانان در المپیک حضور موفقی داشته باشیم.

کشتی ورزش اول کشور است

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت کشتی اظهار داشت: کشتی یک ورزش آئینی اسلامی ـ ایرانی و از پرافتخارترین و مدال‌آورترین رشته‌های المپیکی کشور بوده و پهلوانان و قهرمانان زیادی را معرفی کرده است.

وی افزود: کشتی اصفهان پتانسیل بالایی دارد و با توجه به شرایط سخت‌افزاری مناسبی که فراهم شده، زمان کشف و پرورش استعدادهای کشتی رسیده و امیدواریم که شاهد کسب مدال‌های جهانی توسط کشتی‌گیران اصفهانی باشیم.

محمدی خاطر نشان کرد: در کشتی استان فضای خوبی حاکم است، هیئت کشتی برای دست‌یابی به اهدافش نیاز به همدلی و هم‌افزایی دارد و فدراسیون و اداره کل ورزش نیز از هیئت حمایت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: ما از جامعه کشتی اصفهان انتظار جایگاه بهتری نسبت به حال حاضر داریم و امیدواریم که با هم‌افزایی و همدلی جامعه ورزش، در آینده نزدیک شاهد کسب مدال‌های آسیایی و المپیکی باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول