اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم و کم‌برخوردار

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان با هدف ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان به‌خصوص خانواده‌های روستایی، با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر بین پزشکان داوطلب، خیرین و داوطلبان به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام می‌شوند.

اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم و کم‌برخوردار

مهدی ردانی‌پور معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از نایین، اظهار کرد: در راستای خدمات انسان دوستانه، جمعیت هلال احمر شهرستان نایین اقدام به اعزام کاروان سلامت شامل پزشکان داوطلب در تخصص‌های زنان و زایمان، دندانپزشکی، داخلی، اطفال و پزشک عمومی به شهر انارک کرده است.

وی افزود: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان با هدف ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان به‌خصوص خانواده‌های روستایی، با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر بین پزشکان داوطلب، خیرین و داوطلبان به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام می‌شوند.

 

ردانی‌پور با اشاره به روحیه ایثار و از خودگذشتی پزشکان داوطلب هلال احمر، تصریح کرد: در این کاروان‌ علاوه بر ۵ پزشک متخصص داوطلب، ۳ پیراپزشک و ۱۰ داوطلب مشارکت داشته و خدمات درمانی حمایتی و فرهنگی به ۳۵۰ نفر ارائه نمودند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان خاطرنشان کرد: استقرار داروخانه سیار و توزیع داروی رایگان یکی دیگر از فعالیت‌های این کاروان‌ بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان این طرح در شهرستان آران و بیدگل نیز در حال اجرا است، گفت: جمعیت هلال احمر استان در هفته هلال احمر نیز ۹ کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان‌های گلپایگان، شهرضا، خوروبیابانک، خمینی شهر، دهاقان، اصفهان، مبارکه، فریدونشهر و فلاورجان اعزام کرد که در مجموع به ۲۵۳۱ نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شد.

ردانی‌پور در پایان بیان کرد: این جمعیت در نظر دارد که همچنان در سال جاری کاروان‌های سلامت را به مناطق کم‌برخوردار اعزام نماید لذا از پزشکان داوطلب درخواست می‌نماید در صورت تمایل به حضور و همکاری، به شعبه هلال احمر شهرستان خود مراجعه نمایند.

 

پایان پیام/۶۳۱۳۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول