اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سارقان اماکن دولتی و مغازه‌های غرب اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره‌ای که بیش از 10 میلیارد اموال از اماکن دولتی و مغازه‌های شهر اصفهان به سرقت برده بودند، خبرداد.

سارقان اماکن دولتی و مغازه‌های غرب اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن دولتی و مغازه‌های منطقه غرب شهر اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دقیق و علمی صورت گرفته مشخص شد اعضای یک باند ۴ نفره از سارقان سابقه‌دار در این سرقت‌ها دست داشته و اموال زیادی از قبیل موتورسیکلت، ۲ دستگاه تلویزیون ال ای دی ۵۵ اینچ، ۶ دستگاه اسپیلیت، شیرآلات، دیتاشو، دوربین‌های مداربسته، رایانه، ۲ دستگاه بخاری گازی، پرژکتور، کابل‌های برقی و یک دستگاه پکیج که ارزش آن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد بود را به سرقت بردند.

ترکیان بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات تخصصی کارآگاهان هر ۴ نفر در یک عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند که در مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و مغازه‌های شهر اصفهان اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند.

 رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری مالخر اموال مسروقه طی عملیات ضربتی ماموران این پلیس در شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه یکی از سارقان و همچنین بازرسی از مخفیگاه مالخر، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد و تمامی دستگیرشدگان پس از اینکه صراحتاً به سرقت‌های خود اعتراف کردند برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول