اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اطلاع‌رسانی 200 برنامه‌ در هفته فرهنگی اصفهان در اپلیکیشن «اصفهان من»

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: اطلاعات برگزاری ۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی هنری به مناسبت هفته اصفهان در اپلیکیشن «اصفهان من» و سایت «به وقت اصفهان» اطلاع رسانی شده است.

اطلاع‌رسانی 200 برنامه‌ در هفته فرهنگی اصفهان در اپلیکیشن «اصفهان من»

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مجتبی شاهمرادی معاون فرهنگی شهرداری اصفهان در آیین افتتاح هفته فرهنگی اصفهان که در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان شهر علم، فرهنگ، مهد هنر، ایثار و شهادت است که البته هیچ کدام از این صفات به تنهایی قابلیت توصیف این شهر را ندارد.

وی با بیان اینکه هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود، تأکید کرد: این رویداد بهانه‌ای است تا به فرزندان خود یادآوری کنیم که امروز آنچه به دست ما رسیده، محصول جانفشانی‌ها، رشادت‌ها، هنرمندی‌ها و سختی‌هایی است که بزرگان و شخصیت‌های برجسته این شهر به جان خریده‌اند.

شاهمرادی با تأکید بر اینکه مدیریت شهری تلاش می‌کند هفته فرهنگی اصفهان را با برنامه‌های متنوع بعد از یک ماه روزه‌داری برای شهروندان اجرا کند، عنوان کرد: در هفته فرهنگی اصفهان بالغ بر ۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی هنری در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همه مراکز تفریحی و گردشگری زیرمجموعه شهرداری با ۵۰ درصد تخفیف میزبان بازدیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این رویدادها در اپلیکیشن «اصفهان من» و سایت «به وقت اصفهان» اطلاع رسانی شده است، افزود: در این ایام برنامه تلویزیونی «زنده باد اصفهان» هر شب از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود که امیدواریم بخش‌هایی از آن در شبکه‌های کشوری بازتاب رسانه‌ای پیدا کند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول