اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ادارات باید ارزش‌های حجاب را ترویج کنند

فرماندار اصفهان خطاب به مسؤولان گفت: جلسات خاص و توجیهی برای زیرمجموعه‌ها برگزار کنید و در این راستا ستاد امر به معروف آمادگی توجیه و آموزش به افراد را دارد.

ادارات باید ارزش‌های حجاب را ترویج کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه قرارگاه امنیت اجتماعی شهرستان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی  پیرامون موضوع عفاف و حجاب اظهار داشت: از ادارات خواسته شده محیطی ایجاد کنند تا ارزش‌های حجاب ترویج  شود.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع آموزش در این مبحث افزود: در این راستا مدیران دستگاه‌ها ملزم شده‌اند جلسات آموزشی برای پرسنل برگزار کنند.

احمدی با بیان اینکه دستورالعمل‌های ابلاغی سه ویژگی دارد، تصریح کرد: اول اینکه گفتمانی برای ترویج عفاف و حجاب با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ایجاد کنند، دوم اینکه هماهنگی‌های اجرایی طراحی شود و سوم اینکه هریک از مسؤولان مطابق وظایف قانونی خود ملزم به اقدامات موثر ایجابی و سلبی می‌شوند.

فرماندار اصفهان مجموعه شهرداری اصفهان در بخش اداری و سازمانی، فرهنگی، ایجابی و مراکز تحت پوشش شامل خدماتی حمل و نقل و گردشگری در محیط‌های مرتبط را مسؤول اقدامات موثر دانست و گفت: برای هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی به منظور ایفای وظایف سازمان‌ها و مناطق شهری اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی خطاب به مسؤولان گفت: لازم است جلسات خاص و توجیهی برای زیرمجموعه‌ها برگزار کنید و در این راستا ستاد امربه معروف آمادگی توجیه و آموزش به افراد را دارد.

در بخشی دیگر از این جلسه نیز علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با بیان اقدامات انجام شده  آمادگی مدیریت شهری را برای اجرای دستور العمل‌های ابلاغی بیان کرد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول