اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اسکان ۲۵ هزار مسافر نوروزی در نایین

فرماندار نایین گفت: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی، حدود ۲۵ هزار و ‌‌۳۶۳ مسافر نوروزی در نایین اسکان یافته‌اند.

اسکان ۲۵ هزار مسافر نوروزی در نایین

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نایین، اظهار کرد: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تا پایان روز ۶ فروردین ماه، تعداد ۲۵ هزار و ۳۶۳ مسافر نوروزی در شهرستان نایین اسکان یافته‌اند که مراکز اسکان در این شهرستان شامل ۴۰ مدرسه و ۲۲ اقامتگاه بوم‌گردی، هتل و مهمانسرا است.

وی با اشاره به خدمات‌دهی ۹ مجتمع بین راهی به مسافران نوروزی، افزود: از ابتدای شروع مسافرت‌‌های نوروزی حدود ۸۵۵ هزار و ۵۰۳ خودروی سواری سبک و سنگین از محورهای مواصلاتی نایین عبور کردند و در این راستا مجتمع‌های خدمات رفاهی این شهرستان آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: نایین با وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان و متعدد به شهر هزاره‌های تاریخی مشهور است که در این ایام حدود ۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی و ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه‌های طبیعی این شهرستان بازدید کردند که ۴ هزار و ۵۹۱ بلیط در بناهای گردشگری به فروش رفته است.

فرماندار نایین تصریح کرد: ۵ ایستگاه امنیت و سلامت سفر با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ارائه خدمات فرهنگی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان فعال شده است.

پایان پیام/۶۳۱۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول