اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمادگی کامل مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار سال

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد در راه تحقق شعار سال همراهی‌های لازم را با دولت برای رشد تولید و مهار تورم داشته باشد و در این راه قطعاً دولت را کمک خواهیم کرد.

آمادگی کامل مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار سال

رحمت‌الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس نطنز در خصوص تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها شعاری را که برای کشور به‌ویژه کارگزاران و مسئولین انتخاب می‌کند در حوزه تولید و اقتصاد است و ما باید همه آن توجه ویژه داشته باشیم.

 وی افزود: در خصوص رشد تولید در بعضی قسمت‌ها سال‌هاست که موانع تولید آن‌طور که بایدوشاید رفع نشده و کاغذبازی در این خصوص ادامه داشته و پرونده‌ها در کارتابل‌ها بایگانی‌شده و باید برای این موضوع فکری اساسی کرد، به نظر بنده امروز اگر کسی چوب لای چرخ تولید کشور بگذارد خائن به این کشور است و باید تمام و کمال در حوزه تولید باید تمامی موانع را رفع تا تولید رشد واقعی خود برسد و وقتی تولید انبوه و رشد خوبی رسید قطعاً اقتصاد رشد خواهد کرد.

فیروزی پور با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب به موضوع رشد تولید اشاره فرمودند، تصریح کرد: این شعار به این معنی است که هنوز از تمام ظرفیت تولید در کشور استفاده‌نشده و با ظرفیت کامل در حوزه تولید هنوز فاصله‌داریم و در گام اول باید واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد را راه‌اندازی کرده تا به چرخه تولید بازگردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: موضوع دیگر هم بحث سرمایه در گردش برای تولید است، تولید نیاز به سرمایه دارد و در این راه بانک‌ها باید همراه‌های لازم را داشته باشند، بعضاً مشاهده می‌کنیم که سخت‌گیری‌هایی در این باب انجام می‌شود باید دست سرمایه‌گذار بخش خصوصی را بوسید که تمام زندگی خود را برای تولید می‌گذارد و ما باید حمایت کامل را از این کار داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع مهار تورم نیز با توجه به گشایش‌های اقتصادی که امسال ایجاد خواهد شد، توجه به ظرفیت‌های کشورهای منطقه در موضوع رشد تولید و مهار تورم کارگشا خواهد بود و الحمدالله دولت در این راه موفق عمل کرده است.

فیروزی پور بیان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی دارد در راه تحقق شعار سال همراهی‌های لازم را با دولت برای رشد تولید و مهار تورم داشته باشد و در این راه قطعاً دولت را کمک خواهیم کرد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول