اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش 30 درصدی بارش باران در نطنز

فرماندار شهرستان نطنز گفت: بارش سال زراعی شهر نطنز تا امروز به میزان ۱۲۲.۹ میلی‌متر رسیده که نسبت به بلندمدت ۳۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش 30 درصدی بارش باران در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در خصوص بارش‌های اخیر باران و برف اظهار کرد: با توجه به آمار اداره هواشناسی نطنز، سیستم بارشی طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۸.۷ میلی‌متر بارش باران و ۱۵ سانتیمتر برف در ایستگاه نطنز و در بادرود ۱۶.۳ میلی‌متر بارش باران ثبت‌شده است و این بارش بی‌سابقه است.

 وی افزود: سیستم بارشی از روز جاری از منطقه خارج‌شده و تا صبح شنبه یخبندان و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما در طول روز پیش‌بینی می‌شود.

ظریفی ادامه داد: بارش سال زراعی شهر نطنز تا امروز به میزان ۱۲۲.۹ میلی‌متر رسیده که نسبت به بلندمدت ۳۰ درصد افزایش داشته است.

فرماندار نطنز گفت: میزان بارش در میلاجرد ۵۳.۴ میلی‌متر، بادرود ۱۶.۳ میلی‌متر، ابیانه ۳۰ میلی‌متر و در یارند ۳۰ میلی‌متر گزارش‌شده است.

وی توصیه کرد: علیرغم وجود این بارندگی‌ها انتظار است مردم عزیز با تداوم رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب به‌گونه‌ای عمل کنند که با معضل کم‌آبی در تابستان مواجه نشویم.

پایان پیام/63025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول