اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ذوب‌آهن قهرمان لیگ برتر وزنه‌برداری شد

تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن در هر دو رده جوانان و بزرگسالان قهرمان لیگ برتر شد.

ذوب‌آهن قهرمان لیگ برتر وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فینال رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان که از روز گذشته در اهواز آغاز شده بود، عصر امروز با قهرمانی ذوب‌آهن در هر دو رده به پایان رسید.

در این دوره تیم‌های ذوب‌آهن و ملی حفاری رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند و این رقابت دسته فوق سنگین بود که تکلیف تیم قهرمان را مشخص کرد.

علی داودی از ملی حفاری، علیرضا یوسفی از ذوب‌آهن و آیت شریفی از سایپا سه مدعی دسته فوق سنگین با یکدیگر رقابت کردند که در پایان یوسفی به مقام اول رسید و ذوب‌آهن نیز قهرمان لیگ ۱۴۰۱ شد.

در فینال حسن گل‌پرور در دسته ۵۵ کیلوگرم، حافظ قشقایی در دسته ۶۷ کیلوگرم، مهدی کرمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و علی‌رضا یوسفی در دسته مثبت ۱۰۹ کیلوگرم برای ذوب‌آهن مدال طلا گرفتند.

همچنین میلاد رضایی در دسته ۶۱ کیلوگرم و عبداله بیرانوند در دسته ۸۱ کیلوگرم به عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کردند و علی‌رضا معینی در دسته ۸۹ کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت.

هدایت ذوب‌آهن را علی جباری برعهده داشت، اعضای این تیم دو، سه روز قبل از آغاز رقابت‌ها به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌‌شان اردو را ترک کرده بودند که در نهایت پس از توافق با مسؤولان باشگاه حاضر به وزنه زدن شدند و عنوان قهرمانی را هم از آن خود کردند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول