اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کانون دانشگاهیان اصفهان: اقدام اخیر پارلمان اروپا استانداردهای دوگانه غرب را رسوا کرد

کانون دانشگاهیان استان اصفهان در بیانیه‌ای در پاسخ به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: اقدام غیر منطقی و غیر معقول قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی توسط پارلمان اروپا بار دیگر استفاده از استانداردهای دوگانه و سیاسی‌کاری کشورهای غرب این قاره را در چشم چهانیان رسوا و مفتضح نمود.

کانون دانشگاهیان اصفهان: اقدام اخیر پارلمان اروپا استانداردهای دوگانه غرب را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کانون دانشگاهیان استان اصفهان در بیانیه‌ای در پاسخ به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: اقدام غیر منطقی و غیر معقول قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی  توسط پارلمان اروپا بار دیگر استفاده از استانداردهای دوگانه و سیاسی‌کاری کشورهای غرب این قاره را در چشم جهانیان رسوا و مفتضح نمود.

در ادامه در خصوص اقدامات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر عنوان شده است: سپاهی که سالیان طولانی خود قربانی حرکت های تروریستی در داخل و خارج ایران بوده و سالیان متمادی عاملی برای مبارزه با تروریسم و ریشه کنی آن بوده و مصادیق غیرقابل انکار آن مواردی از جمله آن مقابله با گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب در چهار دهه گذشته در داخل ایران، ریشه‌کنی داعش قوی‌ترین گروه تروریستی ساخته دست آمریکا و... است.

پس از آن با تأکید بر اینکه از آن تاسف بالاتر ترور ناجوان مردانه سردار سرافراز و پیروز آن، نابودکننده داعش، شهید سلیمانی و یاران او در فروگاه بغداد است، تصریح شده است: افکار عمومی و وجدان‌های بیدار در جهان هرگز فریب این رفتارهای دوگانه و عوام فریبانه پارلمان اروپا و قبل از آن اقدام آمریکا برای تروریستی نامیدن این نهاد سرافراز جوشیده از انقلاب مستضعان را نخواهد خورد، نهادی که منشا پناه، امنیت، خیر، برکت و مدیر پروری، امید آفرینی و... به‌عنوان شجره طیبه متولد از انقلاب اسلامی بوده است.

در پایان نیز تأکید شده است: این اقدام مذبوحانه مانند دیگر اقدامات گذشته غرب در برابر انقلاب اسلامی و نهادهای پاک جوشیده از آن در آینده بی تاثیر، رسوایی دیگر و لکه ننگی بر بازی‌های فریبکارانه جهان استکبار و متحدان آن خواهد شد. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول