اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

میزان کشفیات قاچاق در استان اصفهان افزایش 80 درصدی داشته است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با اشاره به رشد ۸۰ درصدی در ورودی پرونده‌های قاچاق به استان، گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ ورودی‌های قاچاق به استان اصفهان نزدیک به دو هزار پرونده بود در حالی که در شش ماه اول امسال ۳۷۰۰ پرونده داشتیم.

میزان کشفیات  قاچاق در استان اصفهان افزایش 80 درصدی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، علی‌اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رئیس تعزیرات حکومتی اردستان، اظهار داشت: بعد از اینکه از اردیبهشت ماه امسال طرح مردمی سازی در استان اجرا شد، میزان حجم ورود قاچاق به استان و از طرف دیگر تلاش نیروی انتظامی برای کشفیات،افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

وی با اشاره به رشد ۸۰ درصدی در ورودی پرونده‌های قاچاق به استان، افزود: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ ورودی‌های قاچاق به استان اصفهان نزدیک به دو هزار پرونده بود در حالی که در شش ماه اول امسال ۳۷۰۰ پرونده داشتیم.

 مختاری خاطرنشان کرد: میزان ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق و میزان محکومیتی که برای متهمین صادر کردیم در سال ۱۴۰۰، حدود ۳۰ میلیارد تومان بود ولی امسال در حوزه قاچاق نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان متهمین محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان تصریح کرد:در حوزه احتکار رشد حدود ۳۰‌ درصدی را در استان داشتیم و در حوزه کشفیات احتکار در سال ۱۴۰۰ نزدیک ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کالای احتکاری در سال ۱۴۰۰ بود.

وی ادامه داد: بعد از اجرای طرح مردمی سازی بعضی از سودجویان در صدد سو استفاده شدند که این رقم میزان کشفیات نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان رسید که خوشبختانه رای پرونده‌ها صادر و متهمین نیز محکوم شدند و بخشی از جزای نقدی هم وصول شده و به حساب خزانه واریز شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول