اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع 210 هزار بسته کمک معیشتی توسط بسیج سازندگی اصفهان

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از توزیع 210 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در همین مدت 22 واحد مسکونی جدید احداث و 49 واحد مسکونی محرومان نیز بازسازی و واگذار شده است.

توزیع 210 هزار بسته کمک معیشتی توسط بسیج سازندگی اصفهان

 حسن عجمی مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهدای بسته‌های کمک معیشتی به نیازمندان اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اصفهان در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و محرومیت‌زدایی در شش ماه اول سال جاری ۲۱۰ هزار بسته کمک معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت تهیه و بین نیازمندان استان، خانواده‌های محروم و نیازمند توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه هزینه هر بسته کمک معیشتی حدود ۶۰۰ هزار تومان است که در مجموع حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال است، افزود: این بسته‌ها از محل اعتبارات سپاه، خیران و گروه‌های جهادی تأمین شده است و طرح کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد که در مرحله جدید بسته‌هایی تهیه شده که در آبان ماه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

عجمی با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان نیازمند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون جهادگران گروه‌های جهادی علاوه بر احداث ۲۲ واحد مسکونی، ۴۹ واحد مسکونی محرومان را نیز بازسازی و مرمت کرده و در اختیار محرومان قرار داده‌اند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری با همکاری خیران ۱۲ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شده‌اند، بیان کرد: به منظور کمک و تسهیل در امر ازدواج جوانان ۷۰ سری جهیزیه شامل لوازم اساسی منزل به زوجین نیازمند اهدا شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول