اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف فرار مالیاتی 17 میلیاردی یک فروشگاه در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف فرار مالیاتی 17 میلیارد ریالی مالک یک فروشگاه در اصفهان خبر داد.

کشف فرار مالیاتی 17 میلیاردی یک فروشگاه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با مخلان اقتصادی از فرار مالیاتی مالک یکی از فروشگاه‌های تجاری مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی از محل فروشگاه بازدید و ضمن انجام اقدامات میدانی و بک‌آپ گیری از سیستم و جمع آوری اسناد مالی مشخص شد متهم مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۱۷ میلیارد ریال شده است.

ریاحی بیان کرد: در این رابطه متهم برای تعیین تکلیف وضعیت مالیاتی خود به اداره امور مالیاتی معرفی و پرونده تخلف وی برای رسیدگی قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی به مرجع قضائی مربوطه ارسال شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول