اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جشنواره «خبر خوب» فارس اقدام خوبی است که باید تقویت شود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط رسانه‌های معاند سانسور می‌شود و ضرورت دارد در رسانه‌های ارزشی اقداماتی برای بیان اتفاقات مهم و مثبت انجام شود که در همین راستا موضوع خبر خوب فارس اقدام خوبی است که باید تقویت شود و ادامه پیدا کند.

جشنواره «خبر خوب» فارس اقدام خوبی است که باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عصر امروز در دیدار با مدیران خبرگزاری فارس اظهار داشت: مجموعه فارس اصفهان همراهی و همکاری خوبی با مجموعه سپاه استان داشته و در حال حاضر شاهدیم تغییرات و تحولات خوبی رقم خورده است.

وی با اشاره به جشنواره خبر خوب خبرگزاری فارس افزود:دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط رسانه‌ها معاند سانسور می‌شود و ضرورت دارد در رسانه‌های ارزشی اقداماتی برای بیان اتفاقات مهم و مثبت انجام شود که در همین راستا موضوع خبر خوب فارس اقدام خوبی است که باید تقویت شود و ادامه پیدا کند.

فدا با اشاره به تأثیرگذاری خبرگزاری فارس در سطح کشور بیان کرد: نیاز است مرجعیت خبرگزاری فارس در حوزه رسانه و خبر تقویت شود و مخاطبان خود را افزایش دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان با بیان اینکه امروز عزت و اقتدار زیادی داریم ولی بیان نمی‌شود و نیاز است این موارد نه تنها در داخل که برای خارج از کشور به زبان‌های مختلف اعلام شود، خاطرنشان کرد: طبق دستور رهبر معظم انقلاب برای امیدآفرینی ، روحیه دادن به مردم با رویکردی که در خبر خوب ایجاد شده کار خود را پیش ببرید.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول