اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۴۰۵ زندانی در سال جاری با تلاش شورای حل اختلاف استان اصفهان آزاد شدند

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان گفت: با تلاش اعضاء و کارکنان شعبه ویژه زندان و شوراهای حل اختلاف استان اصفهان، ۴۰۵ زندانی در سه ماهه نخست سال جاری از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

۴۰۵ زندانی در سال جاری با تلاش شورای حل اختلاف استان اصفهان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد موسویان رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان اظهار کرد: شورا‌های حل اختلاف استان با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها نقش بسزایی دارد و می‌توانند در فرایند قضا‌زدایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه با تشریح آمار و عملکرد این شعب در سه ماه اول سال جاری گفت: در حال حاضر تعداد ۱۴ شعبه از شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان به پرونده‌های زندانیان در زندان‌های استان اصفهان رسیدگی می‌کنند که با تلاش اعضاء و همکاران مستقر در شعب ویژه زندان، در سه ماه اول سال جاری تعداد ۴۰۵ زندانی به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: با تقویت شعب شورای حل اختلاف استان اصفهان، به‌ویژه شعب ویژه زندان و استفاده صحیح از ظرفیت این شعب و جلب همکاری مسؤولان ستاد دیه و خیران در هر شهر و منطقه، زمینه آزادی بسیای از محکومان فراهم شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ی/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول