اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازیکن‌ذوب‌آهن: تارتار به بازیکنان اعتماد کامل دارد

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از ویژگی‌های خوب تارتار این است که به بازیکنان اعتماد کامل دارد و به آن‌ها آزادی عمل می‌دهد تا بازیکنان بتوانند خودشان را نشان دهند.

بازیکن‌ذوب‌آهن: تارتار به بازیکنان اعتماد کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرمان قاسمی، بازیکن تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌و‌گویی در خصوص تمدید قراردادش اظهار داشت: یا توجه به شرایطی که در سال گذشته داشتم، از حضور در ذوب‌آهن راضی بودم و تصمیم گرفتم که به کار با این تیم ادامه دهم؛ ذوب‌آهن از تیم‌های خوب ایران است که افتخارات زیادی را در میادین داخلی و خارجی‌ کسب کرده است.

وی با بیان این که اشتباهات داوری در فصل گذشته امتیازات زیادی را از ذوب‌آهن گرفت، گفت : فکر می‌کنم اگر تهیه تکنولوژی VAR بر عهده باشگاه‌ها باشد، خودشان به فکر تامین آن خواهند بود، چون بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری خود باشگاه‌ها متحمل می‌شوند و ذوب آهن هم از این قائده مستثنی نبود.

قاسمی تجربه کار با مهدی تارتار را شیرین برشمرد و اضافه کرد: من از کار با ایشان واقعا لذت می‌برم، قبلا هم گفته‌ام ایشان از نظر فنی جزو بهترین‌ها است، از ویژگی‌های خوب تارتار این است که به بازیکنان اعتماد کامل دارد و به آن‌ها آزادی عمل می‌دهد تا بازیکنان بتوانند خودشان را نشان دهند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان در خصوص تیم ملی و ادامه حضور اسکوچیچ گفت: این هم از اتفاقات جالب و نادر بود که فکر می‌کنم فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد؛ به هر حال امیدوارم تیم ملی به آمادگی لازم برای حضور آبرومندانه در جام جهانی دست پیدا کند؛ من هم تا حد امکان تلاش خود را خواهم کرد تا اعتماد کادر فنی را برای پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی جلب‌ کنم.

اتفاقاتی که رخ داد در شأن فوتبال ایران نبود

سجاد جعفری، دیگر بازیکن تیم فوتبال ذوب‌‌آهن نیز اظهار داشت: اسکلت تیم حفظ شده و شرایط بهتر از پارسال است چون سال قبل کل تیم تغییر کرده بود، ۹۰ درصد بازیکنان جدا شده بودند.

وی درباره سقف قراردادها که بعد از چند فصل دوباره در فوتبال ایران خبرساز شده است، گفت: تیم ما جزو معدود تیم‌هایی است که سقف قرارداد خیلی پایینی دارد، پول آنچنانی خرج نشده است و قرارداد همه بازیکنان در یک سطح است.

جعفری در خصوص وضعیت تیم ملی و رفت و برگشت اسکوچیچ خاطر نشان کرد: این اتفاقات در شأن فوتبال ایران نیست، سه ماه به شروع جام جهانی باقی مانده است و هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی معلوم نیست؛ به نظر من اسکوچیچ نتایج بدی نگرفته است و در شرایط سخت تیم را به مرحله نهایی انتخابی رساند، همچنین آشنایی کافی‌ از تیم دارد و در صورت تغییر کادر فنی کار سخت می‌شد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان در رابطه با شانس صعود تیم ملی از مرحله گروهی نیز گفت: به نظر من این که گفته می‌شو، گروه ما به شکلی است که شانس صعود داریم، درست نیست، با شرایط فعلی تیم ملی فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی‌ بیفتد، مگر این که مسئولان دست به دست هم دهند و اتحاد تیم ملی را برگردانند و از همین الان به فکر مسابقات تدارکاتی خوب باشیم تا بتوانیم برای خود شانسی را متصور باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول