اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی ذوب‌آهن در بازی که ۲۰ دقیقه متوقف شد

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل همیاری ارومیه به پیروزی رسید.

لیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی ذوب‌آهن در بازی که ۲۰ دقیقه متوقف شد

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اصفهان، از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم ذوب‌آهن اصفهان امشب در ورزشگاه فولادشهر میزبان همیاری ارومیه بود.

زهره کودایی، مینا داوودی، رقیه شهبازی، فاطمه اردستانی، سمیه فیضی، هانیه علیمردانی، سمیه خرمی، الهام فرهمند، خدیجه محمدی، شیوا فاضلی و انیس دشتیان‌پور بازیکنان اصلی ذوب‌آهن در این دیدار بودند.

در نیمه نخست تیم همیاری موفق شد در دقیقه ۲۰ از ذوب‌آهن پیش بیفتد، میزبان در این نیمه نتوانست گل خورده را جبران کند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود همیاری به پایان برسد.

در نیمه دوم سبزپوشان تلاش زیادی برای رسیدن به گل کردند و بالاخره دقیقه ۷۲ به گل تساوی دست پیدا کردند؛ در ادامه پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام شد تا این تیم به دومین گل دست پیدا کند؛ در لحظات پایان بازی سومین گل ذوب‌آهن نیز به ثمر رسید.

به این ترتیب تیم ذوب‌آهن با نتیجه ۳ بر یک همیاری را شکست داد، سبزپوشان با این پیروزی ۲۸ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

حاشیه عجیب این دیدار اما بعد از اعلام پنالتی به سود ذوب‌آهن رخ داد که تیم همیاری از زمین بازی خارج شد و به رختکن رفت؛ بازی بعد از ۲۳ دقیقه توقف به دلیل عدم حضور بازیکنان همیاری در زمین دوباره از سر گرفته شد.

سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن بعد از این برد اظهار داشت: پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم، تیم ارومیه جنگنده و یکدست است که تیم‌ها را به دردسر انداخته است.  وی ادامه داد: متاسفانه ۲۰ دقیقه اول بازی را از دست دادیم و گل دریافت کردیم، بین ۲ نیمه با بازیکنان از نظر روحی و روانی صحبت کردم، بازی خوب بود تا حواشی ایجاد شد. 

شهبازی تصریح کرد: کمیته داوران باید بداند، همه بازی‌ها سخت و حساس است، داور‌ها برای این بازی کم‌تجربه بودند و داور مدیریت بازی را از دست داد و سبب شد اتفاقات عجیبی رخ دهد؛ تیم حریف ۲۵ دقیقه به رختکن رفت و بعد از این وقفه بازی ادامه پیدا کرد. 

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در مورد گلزنی بازیکنانش در دقایق پایانی گفت: چون تیم‌ها در میانه جدول به یکدیگر نزدیک هستند، شاید به تفاضل گل نیاز داشته باشیم اما بازیکنان می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. 

وی در پایان در مورد کیفیت لیگ برتر عنوان کرد: ۵ سال است در لیگ برتر کار می‌کنم، از سال اول گفتم باید لیگ باکیفیتی داشته باشیم، باید لیگ حرفه‌ای داشته باشیم و حرفه‌ای بودن به تعداد زیاد تیم‌ها نیست؛ برای داشتن مربیان و تیم ملی خوب باید لیگ باکیفیتی داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول