اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتبال بانوان| طلایی‌پوشان سپاهان صدرنشین را شکست دادند

تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل شهرداری سیرجان به پیروزی رسید.

لیگ برتر فوتبال بانوان|  طلایی‌پوشان سپاهان صدرنشین را شکست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان امشب تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان شهرداری سیرجان بود و به پیروزی رسید.

فاطمه پسندیده، کوثر قنبری، میترا نظری، زهرا پورحیدی، کوثر کمالی، شقایق روزبهان، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، مرضیه نیکخواه، رها یزدانی و ثنا صادقی بازیکنان اصلی سپاهان در این بازی بودند.

طلایی‌پوشان بازی را بهتر شروع کردند و موفق شدند در نیمه نخست توسط هاجر دباغی و مرضیه نیکخواه به گل رسیدند تا نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان بیان‌محمودی در سپاهان سعی کردند بازی را کنترل کنند اما در دقایق پایانی شهرداری سیرجان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد؛ این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

طلایی‌پوشان با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند؛ شهرداری سیرجان نیز که با ۳۷ امتیاز تا قبل از این دیدار صدرنشین بود، باید منتظر نتیجه بازی خاتون بم رده دومی بماند.

بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان بعد از این دیدار اظهار داشت: بازیکنان در همه خطوط ما از جان و دل مایه گذاشتند، از خیلی وقت پیش برای این دیدار برنامه داشتیم.

وی افزود: بعد از پنج سال موفق شدیم این تیم را شکست دهیم و طلسم شکسته شد، از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کردیم؛ بازیکنان فوق‌العاده بودند و می‌خواستند بازی را پیروز شوند.

محمودی تصریح کرد: نیمکت ضعیف نداریم و بازیکنان جایگزین خوب بسیار کار می‌کنند، در تمرینات رقابت سختی برای حضور در ترکیب اصلی وجود دارد؛ مهم این است که تیم نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: طبق آنالیز شهرداری سیرجان می‌دانستیم از کجا می‌توانیم نفوذ کنیم و از همان جا به آن‌ها ضربه زدیم؛ بازیکنان تلاش زیادی کردند تا پیروز میدان شویم.

وی همچنین بیان داشت: بازی بسیار سختی مقابل خاتون بم داریم، هم‌قسم شده‌ایم تا همه بازی‌ها را ببریم و خوب بازی کنیم، همه تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم جایگاهی در شأن باشگاه سپاهان به دست بیاوریم.

محمودی در پایان گفت: بازیکنان به خاطر پاداش برنده نشدند اما تماس مدیرعامل باشگاه و بازیکنان تیم آقایان سپاهان قبل از بازی روحیه بسیار خوبی برای بازیکنان ایجاد کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول