اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشاورز: نمی‌شود به جایگاه جدولی تیم‌ها نگاه کرد/ گیتی‌پسند ۶ فینال پیش رو دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی خیلی خوبی بود، نمی‌شود خیلی به جایگاه جدولی تیم‌ها نگاه کرد و همه بازی‌ها سخت است اما روز خوبی داشتیم.

کشاورز: نمی‌شود به جایگاه جدولی تیم‌ها نگاه کرد/ گیتی‌پسند ۶ فینال پیش رو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بعد از بازی با راگا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، نمی‌شود خیلی به جایگاه جدولی تیم‌ها نگاه کرد و همه بازی‌ها سخت است اما روز خوبی داشتیم، توانستیم در نیمه اول با ۴ گل پیروز شده و به خواسته خودمان برسیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم، در هر ۲ بخش موفق بودیم، هم توانستیم گل بزنیم و هم در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم.

کشاورز خاطرنشان کرد: روز خوبی برای ما بود، فکر می‌کنم با یک بازی خوب و منطقی توانستیم ۳ امتیاز بازی را گرفتیم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد کسب قهرمانی گفت: بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم، همه تمرکزمان روی بازی بعدی مقابل حفاری است که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، گیتی‌پسند ۶ فینال پیش رو دارد.

با تیم دست و پا شکسته مقابل گیتی‌پسند بازی کردیم

مهدی گل‌پور سرمربی تیم فوتسال راگا اظهار داشت: بازی خوب و جانداری بود، ۳ بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داشتیم و با تیم دست و پا شکسته آمدیم اما مقابل تیمی بازی کردیم که مدعی قهرمانی است و چند بازیکن ملی‌پوش دارد.

وی تصریح کرد: از تیمم راضی هستم، بازیکنان جانانه بازی کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم؛ در مورد داوری نباید صحبت کرد، داوری خوب بود.

گل‌پور یادآور شد: قطعا در لیگ برتر می‌مانیم به دنبال رتبه تک رقمی هستیم، از فردا برای بازی بعدی مقابل فردوس قم تمرین خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول