اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در بازرسی از خودرو که در یک پارکینگ توقف کرده بود ۱۴۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۴۰۰ گرم سوخته تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلپایگان با انجام اقداماتی اطلاعاتی از انتقال محموله‌ای افیونی توسط سوداگران مرگ مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، گروهی از ماموران وارد عمل شدند و سواری پژو پارس متعلق به سوداگران مرگ را در یکی از مناطق اطراف شهر گلپایگان شناسایی کردند.

سبحانی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که در یک پارکینگ توقف کرده بود ۱۴۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۴۰۰ گرم سوخته تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه‌روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی مقابله می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول