اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سردار صفوی: اطمینان می‌دهم همه مسؤولان برای حل مشکل کشاورزان اصفهان بسیج شده‌اند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اتفاقات اخیر استان اظهار داشت: همشهریان عزیز، مؤمن و صبورم را می‌شناسم و به همه همشهریان عزیزم اطمینان می‌دهم تمام کارگزاران در سطوح استانی و کشوری برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان بسیج شده‌اند که نتیجه آن توسط مسؤولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.

سردار صفوی: اطمینان می‌دهم همه مسؤولان برای حل مشکل کشاورزان اصفهان بسیج شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بعد از ظهر امروز در مراسم آئین نکوداشت یکمین سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای اظهار داشت: این استاد فرزانه، استادی کم‌نظیر در علوم تربیتی و روان‌شناسی بود؛ اکثر زیربنای علوم انسانی از جایی دیگر آمده اما چون این استاد دانش‌آموخته حوزه علمیه بود، در این مسیر اقدامات زیادی انجام داد و حق بزرگی بر گردن‌مان دارد. 

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب برای حجت‌الاسلام اژه‌ای تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بر تک تک کلمات عنایت دارند و درباره کسی غلو نمی‌کنند و تعابیر  معظم له در خصوص مرحوم حجت‌الاسلام اژه‌ای واقعیت شخصیتی ایشان بود و من هم در این جلسه با آشنایی ۴۰ ساله‌ای که از حجت‌الاسلام اژه‌ای داشتم، شناختم را بیان می‌کنم. 

رحیم‌صفوی عنوان کرد: وی دانشمندی کم‌نظیر و عالمی پرکار و کم ادعا بود که در طول ۴۰ سال فعالیت در مقام‌های مختلف هیچگونه تغییری در رفتار او پدید نیامد و دچار غرور و تکبر نشد. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: وی در تفکر و اندیشه‌شان احترام به مردم، جلب اعتماد افکار عمومی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی را یک اصل و ارزش و غفلت از آن‌ها را خسارت برای نظام می‌دانست؛ او حل مشکلات جوانان را نشان دهنده آینده روشن برای کشور می‌دانست و با تشکیل مدارس استعدادهای درخشان و مدیریت پدرانه و عالمانه بر نخبگان، سازنده دوران طلایی برای مدال آوری جوانان در عرصه بین‌المللی  شد. 

وی با بیان اینکه تالیفات آقای اژه‌ای از مهم‌ترین منابع برای دانشجویان است؛ تصریح کرد: نگاه وی به دانشجویان نگاه بالا به پایین نبود و شاهد بودم با دانشجویان دوست بود و برای دانشجویان و همکاران وقت می‌گذاشت. 

رحیم‌صفوی بیان داشت: شاگردان مرحوم اژه‌ای چه در مدارس و چه در دانشگاه هم علم روانشناسی و هم اخلاق را به خوبی آموخته‌اند و به مکتب الهی و اسلامی توجه داشتند و امیدوارم دانش‌آموزانی که ایشان تربیت کردند در خدمت‌گزاری به مردم و کشور، اخلاق، فلسفه تربیتی و اندیشه او را ادامه دهند. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اتفاقات اخیر استان اظهار داشت: همشهریان عزیز، مؤمن و صبورم را می‌شناسم و به همه همشهریان عزیزم اطمینان می‌دهم تمام کارگزاران در سطوح استانی و کشوری برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان بسیج شده‌اند که نتیجه آن توسط مسؤولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.

وی توضیح داد: به عنوان یک پاسدار و مشاور رهبر معظم انقلاب امیدوار هستم که با عنایات الهی این امر حیاتی که با زندگی و معیشت کشاورزان، مسائل زیست محیطی، مسائل روحی و روانی، سلامتی عموم مردم، مشکلات زیرساختی، تمدنی،فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و امنیتی هم گره خورده با دستورات و تدابیر ابلاغ شده مسؤولان مربوطه در سازمان‌های مرتبط بر اساس قانون و عدالت در حوضه‌های بالا و پایین دستی حل شود. 

رحیم‌صفوی با بیان اینکه مردم می‌خواهند قانون و عدالت اجرا شود؛ گفت: دولت سیزدهم تازه روی کار آمده و  مسائل اصفهان به سه دهه قبل باز می‌گردد و نمی‌توان مشکلات ۳۰ ساله را در ۳ ماه حل کرد.

وی یادآور شد: بحران آب بحرانی جدی برای بسیاری از نقاط کشور است، اما در اصفهان جدی‌تر است و از مردم عزیز می‌خواهم اجازه ندهند ضدانقلاب و دشمنان سوابق درخشان و فداکاری‌های این شهر پرافتخار را به حاشیه ببرند و اطمینان دارم مردم اصفهان مثل همیشه پای نظام و انقلاب بوده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول