اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۳ هزار مدرسه در استان اصفهان مجوز فعالیت حضوری دریافت کرده‌اند

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از ۳ هزار مدرسه در استان در دوره‌های مختلف تحصیلی مجوز فعالیت حضوری دریافت کرده‌اند که از امروز فعالیت آموزشی و تربیتی آنها صرفاً به‌صورت مجازی نخواهد بود و به‌صورت ترکیبی و با گروه‌بندی دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه انجام خواهد شد.

۳ هزار مدرسه در استان اصفهان مجوز فعالیت حضوری دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اظهار داشت: با تصمیم و تصویب ستاد ملی کرونا بازگشت به فعالیت‌های حضوری، آموزشی و تربیتی مدارس از ۳ مهرماه به‌صورت آرام، تدریجی و اقتضایی در حال انجام است که گروه اول مدارس روستایی، عشایری و دروس مهارت‌های فنی و کاردانش بود، گروه دوم مدارس متوسطه بودند که از نیمه آبان‌ماه فعالیت خود را آغاز کردند و گروه سوم شامل مدارس ابتدایی و متوسطه اول هستند که از امروز آموزش حضوری را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: بیش از ۳ هزار مدرسه در استان در دوره‌های مختلف تحصیلی مجوز فعالیت حضوری دریافت کرده‌اند که از امروز فعالیت آموزشی و تربیتی آنها صرفاً به‌صورت مجازی نخواهد بود و به‌صورت ترکیبی و با گروه‌بندی دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه انجام خواهد شد.

اعتدادی خاطرنشان کرد: مدارس موظف‌اند متناسب با امکانات و قابلیت‌های خود برای بازگشایی کلاس‌ها به‌صورت حضوری اقدام کنند که مدیر مدرسه و شورای مدرسه برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها نقش کلیدی دارند، برنامه آموزش حضوری باید به اطلاع اولیا و دانش‌آموزان برسد و آنها  باید بدانند چه روزها و در چه ساعت‌هایی کلاس به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: قرار نیست همه دانش‌آموزان به‌صورت هم‌زمان در مدرسه حاضر شوند و با گروه‌بندی در قالب کلاس ۱۵ نفره مورد آموزش قرار می‌گیرند، ضمن اینکه پیگیر هستیم چه مدارسی هنوز مجوز بازگشایی حضوری دریافت نکرده‌اند تا با رفع همه موانع و نواقص مجوز آنها نیز صادر شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول