اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای عملیات عمرانی برای 3 هزار واحد مسکونی مددجویان اصفهانی

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان در ۶ ماهه اول سال جاری با مساعدت خیران نیک‌اندیش، ۳ هزار و ۲۸۲ واحد مسکونی مددجویان را احداث، تکمیل، تعمیر و بازسازی کرد.

اجرای عملیات عمرانی برای 3 هزار واحد مسکونی مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمصطفی انوری با اشاره به اقدامات این نهاد در تأمین مسکن مددجویان اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سال جاری تعداد ۳ هزار و ۲۸۲ واحد مسکونی مددجویان اصفهانی با مشارکت خیران و نیکوکاران احداث، تکمیل و یا تعمیر و بازسازی شد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: در این مدت ۲۷۸ مورد کمک به خرید، احداث و تکمیل مسکن روستایی و شهری و ۳ هزار و ۴ مورد تعمیرات و بازسازی مسکن مددجویان انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویان از محل اعتبارات دولتی، کمک خیران، مراکز نیکوکاری و تسهیلات قرض‌الحسنه بوده است، بیان کرد: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری رقمی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان برای خرید، احداث، تکمیل، تعمیر و بازسازی ۳ هزار و ۲۸۲ واحد مسکونی مددجویان پرداخت شده است.

انوری با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد، افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با دعوت از نیکوکاران برای مشارکت در تأمین مسکن مددجویان، بیان کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به سایت emdad.ir یا با شماره‌گیری #۰۳۱۸۸۷۷ مساعدت‌های نقدی خود را در بحث مسکن به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول