اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اقدام امروز سپاه طعم شکست را در آستانه 13 آبان برای آمریکایی‌ها تکرار کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار هستیم و اقدام امروز نیروی دریایی سپاه مجدداً طعم شکست را به کام دشمن چشانده است.

اقدام امروز سپاه طعم شکست را در آستانه 13 آبان برای آمریکایی‌ها تکرار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید جلال‌زاده بعد از ظهر امروز در سلسله نشست‌های «نسل ما» ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار داشت: در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار هستیم و شنیدیم که نیروی دریایی سپاه یک اقدام مهم انجام داده و مجدداً طعم شکست را به کام دشمن چشانده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی ادعا می‌کنند اگر تسخیر لانه جاسوسی اتفاق نمی‌افتاد با آمریکا مشکلی نداشتیم و حتی برخی از افرادی که در آن حادثه نقش داشتند نیز چنین موردی را بیان می‌کنند این در حالی است که با وجود آمریکایی‌ها روزهای ناخوشایندی داشتیم.

جلال‌زاده عنوان کرد: در کشورها هیچ چیز جای سفارت‌ها را نمی‌گیرد؛ آمریکا نیازمندی‌های اطلاعاتی خود را از سفارت‌های رقیب می‌گیرد و بیان می‌شود انگلیس‌ مسبب افتادن آمریکایی‌ها در باتلاق خاورمیانه شد؛ اگر امروز سفارت آمریکا در ایران موجود بود روزهای ناخوشایندی داشتیم و تسخیر لانه جاسوسی حرکتی در راستای منافع ملی بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خروج آمریکا از منطقه خاطرنشان کرد: اینکه خروج فیزیکی آمریکا را به معنای خروج کامل آن بیان کنیم اشتباه است؛ راهبرد جمهوری اسلامی این است که آمریکا به هیچ وجه در منطقه حضور نداشته باشد.

جلال‌زاده یادآور شد: آمریکا در حال جمع کردن خودش در منطقه است و اقدامات جمهوری اسلامی نیز در خروج آمریکا از منطقه نقش داشته است. 

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول