اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آماده‌سازی فاز دوم بیمارستان کرونایی سپاه با ۱۵۰ تخت تا اربعین در اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان با اشاره به راه‌اندازی فاز اول بیمارستان دائمی حاد تنفسی سپاه با ۱۰۰ تخت توسط بیمارستان شهید صدوقی، گفت: فاز دوم این بیمارستان کرونایی با ۱۵۰ تخت تا اربعین آماده می‌شود.

آماده‌سازی فاز دوم بیمارستان کرونایی سپاه با ۱۵۰ تخت تا اربعین در اصفهان

سردار مجتبی فدا روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در حاشیه بازدید استاندار و برگزاری جلسه بررسی روند احداث بیمارستان دائمی حاد تنفسی سپاه اظهار داشت: سال گذشته بیمارستانی با ظرفیت ۱۰۰ تخت جهت خدمت به بیماران کرونایی استان در سپاهان‌شهر اصفهان فراهم شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان ادامه داد: امسال نیز از روز عاشورا افزایش ۱۵۰ تخت دیگر در این بیمارستان در دستور کار قرار گرفت که بیمارستان شهید صدوقی سپاه پیش قدم شد و زیرساخت‌های آن با روحیه جهادی در راستای تقویت حمایت از مجموعه بهداشت و درمان با همکاری و پشتیبانی استاندار، ستاد کرونای استان، دستگاه‌ها، صنایع بزرگ و خیرین آماده شد و ظرف ۴۰ روز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: زیرساخت‌های این بیمارستان به گونه‌ای است که منحصر به شرایط کرونایی نخواهد بود و برای هر شرایطی و حوادث و بالای احتمالی، امکان خدمات‌رسانی خواهد داشت.

فدا تاکید کرد: ظرفیت ۲۵۰ تختی این بیمارستان برای سالیان متمادی آماده خدمت‌رسانی به مردم اصفهان در شرایط بحرانی خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول