اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

80 درصد مدارس استان اصفهان با مشارکت خیران در حال ساخت است

سرپرست اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع زیربنا توسط خیران و دولت در حال ساخت و احداث است که ۱۶۰ کلاس نیز شامل آن می‌شود و بالای ۸۰ درصد پروژه‌های استان یا به‌ صورت مشارکتی یا به صورت ۱۰۰ درصدی توسط خیران انجام می‌شود.

80 درصد مدارس استان اصفهان با مشارکت خیران در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی در مراسم افتتاحیه مدرسه زنده‌یاد حاج غلامحسین صالحی اظهار داشت: اقدام بزرگی توسط خیر محترم در ساخت این مدرسه انجام شده که بسیار باارزش بوده و قدم رو به جلویی برای آموزش‌ و پرورش نجف‌آباد است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان افزود: به جهت ویژگی‌های مردم این شهرستان، نگاه خیران در منطقه نجف‌آباد به آموزش و پرورش در سال‌های گذشته همواره نگاه ویژه‌ای بوده است. 

وی تأکید کرد: خیران با ساخت مدرسه، بزرگترین نعمت یعنی دانایی و توانایی را به دانش‌آموزان هدیه می‌کنند؛ امیدوارم این اقدامات ادامه داشته باشد و شاهد توفیقات روزافزون خیران، مسؤولان و دانش‌آموزان این شهرستان باشیم.

همچنین سیدمحمد میرپور اظهار داشت: بیش از ۲۰ پروژه در شهرستان نجف‌آباد در حال احداث است که اگر کمک خیران به آموزش‌ و پرورش نبود با چالش‌های زیادی مواجه می‌شدیم.

سرپرست اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان افزود: بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع زیربنا توسط خیران و دولت در حال ساخت و احداث است که ۱۶۰ کلاس نیز شامل آن می‌شود و بالای ۸۰ درصد پروژه‌های استان یا به‌ صورت مشارکتی یا به صورت ۱۰۰ درصدی توسط خیران انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول