اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استفاده از آب شرب در ساخت و ساز ممنوع/ تخلفات را به 122 گزارش دهید

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای استان اصفهان با بیان اینکه استفاده از آب شرب در ساخت و ساز ممنوع است، گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب مسؤولیتی در قبال تأمین آب برای ساخت و ساز ندارند.

استفاده از آب شرب در ساخت و ساز ممنوع/ تخلفات را به 122 گزارش دهید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، سید محسن صالح با اشاره به ممنوعیت استفاده از آب شرب در ساختمان‌سازی اظهار داشت: بر اساس بند ۵۷-۴ آئین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، تأمین آب ساخت و ساز جزء وظایف شرکت‌های آب و فاضلاب نیست و متقاضیان می‌توانند با نصب مخازن ذخیره، آب مورد نیاز ساخت و ساز را از مراکز آبرسان خصوصی و سیار و یا از آب خاکستری تأمین کنند.

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای استان اصفهان افزود: مجوز نصب انشعاب برای اماکن در حال ساخت و ساز فقط برای تأمین آب شرب و مصارف بهداشتی کارگران صادر می‌شود و نباید در بخش دیگری استفاده شود.
وی تعرفه آب ساخت و ساز را آزاد اعلام کرد و گفت: تعرفه آب برای ساخت و ساز به نرخ آزاد محاسبه شده و برای هر متر مکعب ۱۳ هزار تومان است.

صالح با اشاره به نظارت بر تخلفات احتمالی بیان کرد: آبفای اصفهان از طریق مأموران قرائت کنتور، پیمایش‌های مقطعی و گزارش‌های مردمی به سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان ۱۲۲ و ۱۵۲۲ بر مصرف آب شرب در ساخت و سازها در سطح استان اصفهان نظارت دارد.

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای استان اصفهان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده  تخلف در مصرف آب در ساخت و سازها، این موضوع را به شماره تلفن های ۱۲۲ و ۱۵۲۲ گزارش دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/‌ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول