اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تأمین و تزریق واکسن در کشور سرعت می‌گیرد/ اضافه شدن واکسیناسیون به طرح شهید سلیمانی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با چشم‌اندازی که وجود دارد روزانه میزان تأمین واکسن زیاد می‌شود و میزان تزریق واکسن به مردم خیلی سریع در کل کشور روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

تأمین و تزریق واکسن در کشور سرعت می‌گیرد/ اضافه شدن واکسیناسیون به طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون شهدای بسیج در کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون با همکاری مشترک بین سپاه و بسیج و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی افتتاح و راه‌اندازی شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان و تعداد بسیار زیادی مرکز واکسیناسیون تشکیل‌ شده است، گفت: طرح شهید سلیمانی طرح خوبی است که به لحاظ افت شرایط کرونایی طرح شهید سلیمانی هم به طبع افت کرد و با شدت گرفتن دوباره طرح شهید سلیمانی دوباره اوج گرفت.

وی در ادامه مطرح کرد: واکسیناسیون هم به طرح شهید سلیمانی اضافه‌ شده است و با چشم‌اندازی که وجود دارد روزانه میزان تأمین واکسن زیاد می‌شود و میزان تزریق واکسن به مردم خیلی سریع در کل کشور روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

سردار فدوی در پایان بیان کرد: در حال حاضر مشکل مراکز و کادر نداریم و مشکل تأمین واکسن است، اما با این‌حال در چند روز گذشته ۷۶۰ هزار نفر واکسینه شدند که رکورد زده شد و امیدواریم این روند باعث افت کرونا در کشور شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول