اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استکی: می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم/ شرمنده هواداران هستیم

مربی تیم ذوب‌آهن گفت: بعد از بازی سپاهان فقط می‌توانستیم روی مسائل روحی بازیکنان کار کنیم که فشار زیادی را تحمل کردند، با پنالتی که خراب شد از لحاظ روحی افت زیادی را کردیم.

استکی: می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم/ شرمنده هواداران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: بعد از بازی سپاهان فقط می‌توانستیم روی مسائل روحی بازیکنان کار کنیم چون بازی سنگینی بود، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی به دلیل فشار زیادی که روی بازیکنان هست و با پنالتی که خراب شد از لحاظ روحی افت زیادی را کردیم.

مربی ذوب‌آهن ادامه داد: می‌توانستیم بهترین از این نتیجه بگیریم، امسال هم مانند پارسال سرنوشت ما به بازی آخر خورد و تا آخرین ثانیه‌های لیگ باید فشار را تحمل کنیم؛ امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی ارائه دهیم تا عیدی خوبی را هواداران ذوب‌آهن و مردم اصفهان بدهیم.

وی بیان داشت: از تمام هواداران و باشگاه ذوب‌آهن که حامی تیم بودند تشکر می‌کنیم و شرمنده آن‌ها هستیم که باید تا لحظه ‌آخر فشار را تحمل کنند، امیدوارم دعای خیر پشت تیم باشد تا ان‌شاءالله تیمی که سابقه ۵۰ ساله دارد، در لیگ ماندگار شود و فصل بعدی مانند سال‌های قبل تیم خوبی بسته شود و نتایج خوبی بگیرد.

مربی ذوب‌آهن در خصوص محرومان و مصدومان این بازی عنوان داشت: قاسم حدادی‌فر مصدوم  و شهاب گردان و میلاد جهانی محرومان تیم ذوب‌آهن برای دیدار فردا هستند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول