اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور حداکثری در انتخابات راه غلبه بر مشکلات است

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بسیج اساتید استان اصفهان، در بیانیه‌ای خطاب به جامعه دانشگاهی استان، اعلام کردند: فارغ از دیدگاه‌های سیاسی، همچون حضور در تشییع پیکر سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، در انتخابات حضور پر شور داشته باشید.

حضور حداکثری در انتخابات راه غلبه بر مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بسیج اساتید استان اصفهان، در بیانیه‌ای خطاب به جامعه دانشگاهی استان، حضور حداکثری فارغ از نگاه سیاسی را راه‌حل غلبه بر مشکلات کنونی کشور دانستند.

در این بیانیه آمده است: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری به دلیل شرایط خاص منطقه و وضعیت داخلی کشور و از طرفی تلاش همه جانبه دشمنان نظام در جهت کاهش مشارکت، نسبت به سایر انتخابات گذشته اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. نظام سلطه که تاب موفقیت‌های مکرر نظام اسلامی و جبهه مقاومت را ندارد، در تلاش است با ناامیدسازی، انتخابات را کم‌رونق کرده تا با موج‌سواری بر آن، برنامه‌های ضد انسانی و استکباری خود در سطح منطقه و داخل ایران را توجیه و افکار عمومی جهان را با جنایات خود همراه کند؛ چرا که عدم همراهی ملت ایران با آنچه که استکبار جهانی می‌خواهد، در این برهه از زمان چاره‌ای جز پذیرش شکست برای آنان را نخواهد داشت.

در بخش ادامه این بیانیه مطرح شده است: از سوی دیگر در داخل کشور جبهه علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام تلاش خود در جهت ایجاد امید و بیان ظرفیت‌های موجود کشور و آینده روشن در صورت انتخاب صحیح بهره برده و مردم را به حضور پر شور در صحنه انتخابات تشویق کردند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری آورده شده است: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده‌بان و راهنمای ملت، در آستانه برگزاری انتخابات به نکات مهمی اشاره فرمودند که در رأس آن توصیه اکید به ملت به ویژه قشر مظلوم و مستضعف جامعه که علیرغم وجود مشکلات، از حضور در انتخابات روی‌گردان نشوند و البته به دولت آینده تأکید فرمودند که مشکلات معیشتی مستضعفین جامعه را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند.

در پایان این بیانیه ذکر شده است: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بسیج اساتید استان اصفهان، به نمایندگی از قشر دانشگاهی به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و از ملت ایران دعوت می‌کند فارغ از دیدگاه‌های سیاسی همچون حضور در تشییع پیکر سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، در انتخابات حضور پر شور داشته و بدانند که راه حل عبور از مشکلات نه با قهر با صندوق‌های رأی که با حضور پر شور و انتخاب اصلح امکان‌پذیر است و بی‌رونقی انتخابات تنها و تنها بر جرات و جسارت دشمنان برای دشمنی بیشتر می‌افزاید.
انشالله خداوند این عمل صالح را از ملت ایران قبول نماید و انشالله با انتخاب دولت اسلامی ضمن قرار گرفتن در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی زمینه ظهور حضرت صاحب الامر (عج) را فراهم کند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول