اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سارقان مسلح در کاشان دستگیر شدند

سارقان مسلحی که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را از تهران سرقت کرده بودند در حین تردد دریکی از محورهای ورودی شهر کاشان دستگیر شدند.

سارقان مسلح در کاشان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرهنگ حسین بساطی صبح امروز با اعلام خبر دستگیری سارقان مسلح در کاشان اظهار کرد: مأموران فرماندهی یگان امداد این شهرستان در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که مدتی پیش از استان تهران سرقت شده بود، مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای توقیف این خودرو آغاز شد و سرانجام یکی از تیم‌های گشت انتظامی، خودروی موردنظر را در حین تردد در یکی از محورهای ورودی شهر کاشان شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه مأموران در یک عملیات تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را متوقف و راننده به همراه دو نفر از سرنشینان خودرو را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از خودرو سرقت شده دو قبضه اسلحه به همراه ۲۸ فشنگ مربوطه، یک عدد قداره و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

بساطی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از مردم خواست که توصیه‌های پلیس را در خصوص انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول