اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس فدراسیون قایقرانی: قایقرانی اصفهان نباید معطل زاینده‌رود بماند

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: باید فکر کنیم زاینده‌رود همیشه خشک است و نباید معطل ماند، باید از سایر ظرفیت‌های آبی استان اصفهان برای قایقرانی استفاده کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی: قایقرانی اصفهان نباید معطل زاینده‌رود بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌رضا سهرابیان پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت قایقرانی استان اصفهان اظهار داشت: استفاده از صحبت‌های منتقدین سبب می‌شود دیدگاه بهتری نسبت به نقاط ضعف داشته باشیم، هر ماه پیگیر امور قایقرانی استان‌ها هستم و نقاط ضعف را پیگیری می‌کنم؛ با برنامه‌ریزی می‌توانیم، نقاط ضعف را پوشش دهیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه‌ داد: از رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان می‌خواهم که پیشنهادات و انتقادات را پذیرا باشد و برای پیشرفت از آن‌ها استفاده کند؛ درست است که زاینده‌رود خشک شده است اما می‌توان از ظرفیت‌های دیگر موجود استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید از همه افرادی که در قایقرانی تجربه دارند، استفاده کرد زیرا آن‌ها مشکلات را لمس کرده‌اند، برای بازگشت قایقرانی اصفهان به روز‌های اوج گذشته باید از همه این تجربیات استفاده کرد.

سهرابیان یادآور شد: در لیگ برتر قایقرانی، ورزشکار اصفهانی نداشتیم، باید انگیزه را در بین قایقرانان اصفهانی استفاده کرد تا تیم اصفهان با قایقرانانی از همین شهر در لیگ برتر حضور پیدا کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی می‌توان موفق شد و باید فکر کنیم زاینده‌رود همیشه خشک است و نباید معطل ماند، باید از سایر ظرفیت‌های آبی استان اصفهان برای قایقرانی استفاده کرد؛ امیدوارم تغییرات ورزش در آینده نزدیک سبب پیشرفت قایقرانی شود.

باید از ظرفیت‌های آبی استان اصفهان به خوبی استفاده شود

سید محمد طباطبایی در این مجمع اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌هایی که همیشه برای برگزاری مجامع در استان اصفهان داشته باشیم، سعی کردیم نفرات، برنامه‌ها و اهداف خود را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: با توجه به اهمیت قایقرانی در اصفهان، پیش‌رو بودن اصفهان در کشور و ملی‌پوشان پرافتخار این مجمع حساسیت خاصی داد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌هایی که داریم و  با توجه به این‌که خشکسالی که فلات مرکزی را فراگرفته است، شاهد جاری شدن زاینده‌رود باشیم و قایقرانی بتواند از این ظرفیت استفاده کند.

طباطبایی یادآور شد: ظرفیت‌های قایقرانی استان اصفهان بستر مناسبی را برای این رشته آماده کرده است تا هم‌راستا با برنامه‌های فدراسیون برای پیشرفت این رشته ورزشی اتفاقات خوبی رخ دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: هیأت قایقرانی چند ماه با سرپرست اداره شد، از رئیس جدید می‌خواهم که از ظرفیت و سرمایه انسانی موجود استفاده بهینه انجام شود تا بتوانیم رشد و توسعه قایقرانی اصفهان را به خوبی داشته باشیم؛ ظرفیت‌های آبی شناسایی شده اما به خوبی از آن‌ها استفاده نمی‌شود، همچنین باید ظرفیت شهرستان‌های اصفهان شناسایی و استفاده شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول