اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فشارها تأثیری بر انجام وظایف قانونی شورای نگهبان نداشت

حوزه علمیه استان اصفهان در راستای حمایت از عملکرد نهاد شواری نگهبان قانون اساسی در اعلام صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری، بیانیه‌ای صادر کرد.

فشارها تأثیری بر انجام وظایف قانونی شورای نگهبان نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حوزه علمیه استان اصفهان، در حمایت از تصمیمات قانونی شورای نگهبان در اعلام صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه حوزه علمیه استان اصفهان به شرح زیر است:

«اکنون که شورای محترم نگهبان مانند ادوار گذشته بر اساس قانون اساسی به تکلیف قانونی خود عمل نموده و در راستای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری کمال دقت و اقدامات لازم را انجام داده است و هیاهوی رسانه‌ای دشمنان خارجی و برخی از منتقدان همیشگی در داخل نیز هیچ‌گونه تأثیری در انجام این مهم بر این نهاد انقلابی نداشته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت کامل خود را از عملکرد شورای نگهبان اعلام نمودند و در بخشی از سخنانشان عدم احراز صلاحیت را به معنای بی‌صلاحیتی نامزدها ندانستند بلکه معنای آن را میزان رسیدن گزارش‌ها و امکانات موجود دانستند.

ما روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان اصفهان ضمن حمایت قاطع از عملکرد شورای نگهبان، با احترام به تمام نامزدهای انتخاباتی و دعوت به حمایت همگانی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حفظ وحدت امت اسلامی، از ملت شریف و شهیدپرور ایران برای شرکت در این حماسه بی‌نظیر دعوت می‌نماییم».

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول