اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اثر رأی مردم در مباحث دیپلماسی، بین‌المللی و قدرت نظام دیده می‌شود

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: اثر رأی مردم فقط انتخاب یک دولت نیست، اثر رأی در مباحث دیپلماسی، بین‌المللی و در قدرت نظام و انقلاب دیده می‌شود، باید روشنگری کنیم تا مردم در صحنه انتخابات شرکت کنند.

اثر رأی مردم در مباحث دیپلماسی، بین‌المللی و قدرت نظام دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین میاندشت با بیان اینکه قدرت انسان به قدرت جسم نیست بلکه به قدرت روحی است که با رعایت تقوا تقویت می‌شود، اظهار داشت: مسؤولان نظام برای رفع مشکلات مردم و حرکت در مسیر مدیریت کشور نیاز به توان روحی دارند تا در مسیر انقلاب به خوبی و با کمال صحت حرکت کنند.

امام‌ جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه کسانی که با تزریق یأس و ناامیدی مانع  شرکت مردم در انتخابات می‌شوند دلسوز مردم نیستند، گفت: افرادی که تصمیم دارند از خطوط قرمز انقلاب که خون سرخ شهیدان است عبور کنند که خدشه به انتخابات بزنند از جمله فتنه‌گران هستند، مردم حرکت خواهند کرد که به آن حیواناتی که بخواهند چموشی کنند ضربه خواهند  زد، مردم به این آسانی انقلاب را به دست نیاوردند که بگذارند انقلاب از دست برود.

وی تصریح کرد: افرادی مدام به دنبال تضعیف شورای نگهبان هستند اما آن چه که لازم بود شورای  نگهبان انجام داد و کاندیداها مورد تأیید هستند، به گفته مقام معظم رهبری افرادی که به عنوان انتقام جویی تصمیم دارند ورود پیدا کنند بدانند که خدای باری تعالی نخواهد بخشید، مردم آگاه به نظام هستند، مدیریت‌های ضعیف و ناکارآمد باعث شده است که مردم از شرکت در انتخابات ناامید شوند که یقین دارم حرکت مردم در انتخابات پیش رو بیشتر خواهد شد.

اسکندری افزود: مردم به مناظره و عملکرد نامزدها دقت کنند، نامزدها کارشناسی شده و بر اساس ظرفیت کشور سخن گویند و در چارچوب قانون حرکت کنند، در مناظره‌ انتخابات سال‌های گذشته رعایت ادب نمی‌شد، در مناظره باید ادب، اخلاق، دین مداری و روی حد و حدود سخن گفتن‌ها رعایت شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه در انتخابات پیش رو دشمن باید ناامید شود، مردم باید امیدوار شوند، افزود: اثر انتخابات یک روزه نیست اثر انتخابات سال‌های متوالی پا برجا است، اگر دولت در ریل انقلاب حرکت کند از آثارش مردم سال‌ها استفاده خواهند کرد که آثار مخرب نیز از دیده مردم پنهان نخواهد بود.

وی ادامه داد: اثر رأی مردم فقط انتخاب یک دولت نیست، اثر رأی در مباحث دیپلماسی، بین‌المللی و در قدرت نظام و انقلاب دیده می‌شود، باید روشنگری کنیم تا مردم در  صحنه انتخابات شرکت کنند، رزمندگان با لب تشنه جان دادند تا خاک میهن در اختیار دشمن قرار نگیرد این انقلاب متصل به انقلاب مهدی موعود است پس نگذارید دشمنان خشنود شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول