اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سطح تحمل رژیم صهیونیستی به ۸ روز کاهش پیدا کرده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا گفت: رژیم صهیونیستی امروز دست از پا خطا کند مثل آن ۱۲ روز شکست خواهد خورد، سطح تحمل این رژیم به ۸ و ۱۰ روز کاهش پیدا کرده است.

سطح تحمل رژیم صهیونیستی به ۸ روز کاهش پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار جواد استکی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تأکید بر اهمیت نعمت بزرگ ولایت، اظهار داشت: امید داریم همان‌طور که حضرت امام(ره) گفتند ولایت را حمایت کرده و حفظ جمهوری اسلامی که از نماز هم واجب‌تر است به عمل در بیاوریم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا افزود: دشمن ۳۱ شهریور ۵۹ به کشور ایران حمله کرد و یکی از اهداف مهم آن فتح خرمشهر بود، در این حمله به سپاه سوم عراق در جنوب مأموریت داده شد و اشغال خرمشهر را به لشکرهای ۳۱ و ۳۳ مأموریت دادند، البته اول فکر می‌کردند خرمشهر را با دو گردان فتح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن فکر می‌کرد سه روزه حکومت را تغییر می‌دهد، تصریح کرد: آماری که از دو روز اول جنگ در خرمشهر داریم ۲۰۰ شهید از نیروهای نظامی و ۴۸۰ شهید از مردم بی گناه است، مردمی که در خرمشهر ۳۴ روز ایستادگی کردند.

سردار استکی با اشاره به شهادت رزمندگان و پاسداران در جریان این مقاومت بیان داشت: پایه‌ریزی مقاومت در مقابل دشمن را رزمندگان و مردم در خرمشهر انجام دادند اگر امروز شاهد جبهه مقاومت هستیم الگوی آن خرمشهر است، عراقی‌ها نام خرمشهر را محمره نامیدند و گفتند اگر ایرانی‌ها خرمشهر را پس گرفتند کلید بصره را به آن‌ها می‌دهیم، در آبادان نیز بیش از یک سال مقاومت صورت گرفت و همه این مقاومت‌ها با امکانات و نیروهای کم اتفاق افتاد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا افزود: اینکه حضرت امام(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد به این دلیل است که نیروها و امکانات بسیار تفاوت داشت، صدام طعم شکست را در خرمشهر چشید و این جز ایمان و اعتقاد و رهبری حضرت امام به دست نیامد، با این پیروزی برگ زرینی در تاریخ ملت ایران به جا ماند و بعد از آن عراق عقب‌نشینی کرد و ما آن را تعقیب کردیم، بیش از ۲۰۰ هزار شهید پس از این ۸ سال بر جای ماند و این الگویی برای مقاومت تمام کشورها شد.

وی با اشاره به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، گفت: فلسطین یکی از آن‌ها است، جامعه اسلامی آن بزدلانی که با رژیم صهیونیستی وارد مذاکره شدند را نمی‌بخشد و مردم فلسطین با الگوی دفاع مقدس در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند، رژیم اشغالگر قدس امروز دست از پا خطا کند مثل آن ۱۲ روز شکست خواهد خورد و سطح تحمل این رژیم به ۸ و ۱۰ روز کاهش پیدا کرده است.

سردار استکی ادامه داد: صهیونیست‌ها بعد از عادی‌سازی محله‌ای به نام شیخ جراه را می‌خواستند بگیرند و قانونی تصویب کردند که هر اسرائیلی می‌تواند یک خانه غصب کند و تمام فلسطین با هم هماهنگ شدند، در جنگ ۸ روزه فلسطینی‌ها هزار موشک و در جنگ ۱۲ روزه بیش از ۴ هزار موشک با بردهای بالاتر زدند و شاکله رژیم صهیونیستی بر هم خورد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا تصریح کرد: این رژیم جنایت‌کار کودک‌کش و وحشی بیش از ۲ هزار خانه فلسطینی را تخریب کرد و ۸۰۰ هزار فلسطینی از آب آشامیدنی محروم شدند، پیامی که مقام معظم رهبری دادند باعث دلگرمی آن‌ها شد و امروز جبهه مقاومت در عراق و سوریه و یمن و فلسطین به پیروزی رسیده است، یک روزی فلسطینی‌ها با مکاتب کمونیستی مقابله می‌کردند و این پیروزی خرمشهر دیگری بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو، بیان داشت: تأکید مقام معظم رهبری برای حضور مردم در انتخابات همبستگی و وحدت مردم را نشان می‌دهد ولی نباید مشکلات را با گفتمان انقلاب اسلامی گره زد، ۸ ویژگی که رهبر برای رئیس‌جمهور اصلح ذکر کردند شامل کفایت مدیریت، با ایمان، عدالت خواه، ضد فساد، عملکرد انقلابی ، توجه به جوان ها، مردمی بودن، امیدوار باشد و مردم را مایوس نکند؛ باید بدانیم میدان تعیین کننده است و دیپلماسی در پشت آن است اگر در میدان برگ برنده نداشته باشیم دیپلماسی شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول