اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ترک مذاکرات در حمایت از مردم فلسطین خواست ملت از دولت‌مردان است

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: امروز ملت و مردم ما در سراسر کشور درخواستشان از دولت‌مردان این است که حال که آمریکای جهانخوار با تمام وجود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند، میز مذاکره را به عنوان اعتراض رها کنند و پیامی به سردمداران استکبار جهانی دهند ‌که ما از ملت مظلوم فلسین با تمام وجود دفاع می‌کنیم.

ترک مذاکرات در حمایت از مردم فلسطین خواست ملت از دولت‌مردان است

به گزارش خبرگزاری فارس  از اصفهان، حجت الاسلام‌والمسلمین سید محمدصادق ابطحی عصر امروز در اجتماع مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکومیت قتل عام دختران دانش‌آموز افغانستانی، اظهار داشت: حمایت از آرمان فلسطین به واسطه اینکه قدس اولین قبله مسلمانان است، محل معراج پیامبر (ص) بوده و روایات اسلامی در حمایت از مظلوم و دشمنی و اعلام انزجار از ظالم، برای ما دارای اهمیت بوده و هست.

مسؤول امور مساجد استان اصفهان ادامه داد: غده سرطانی رژیم صهیونیستی بعد از جنگ جهانی دوم با حمایت دولت‌های استکباری شکل ‌گرفت و تلاش کردند جایگاهی را برای صهیونیست‌ها در حساس‌ترین نقطه عالم که سه قاره به هم متصل می‌شوند فراهم کنند.

وی افزود: در طول ۷۰ سال تشکیل این رژیم جعلی به عنوان پایگاه تروریستی علیه اسلام و مردم فلسطین فعالیت کرده است ولذا مبارزه با این غده سرطانی وظیفه همگان است.

ابطحی اضافه کرد: متاسفانه برخی در دوره‌ای با به دست گرفتن شاخه زیتون پای میز مذاکره نشستند و با خیانت عرفات آرمان‌های مردم فلسطین در خطر قرار گرفت.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی و با همت جریان مقاومت، اسرائیل مجبور شد دور خود دیوار بکشد و امروز روند مبارزات به جایی رسیده است که تمام معادلات به نفع جبهه مقاومت است و دنیای استکبار رو به نزول است.

وی اظهار کرد: امروز رییس جمهور رژیم جعلی اسرائیل اعتراف می‌کند رصد تحرکات ایران در منطقه نشان می‌دهد، باید برای ملت یهود به دنبال منطقه‌ای امن در ایالات متحده آمریکا باشیم، شاید زمان کوچ بزرگ یهود در آخر الزمان فرارسیده باشد.

 ابطحی گفت: مقاومت دنیا را متوجه قدرت اسلام کرده است و موجب شده دشمن در برابر این قدرت دست‌های خود را بالا برد.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان ادامه داد: امروز دشمن اذعان می‌کند که تحقق این شرایط برایش باور ناپذیر است زیرا ملتی که زمانی با سنگ می جنگید امروز حتی مناطق دوردست سرزمین‌های اشغالی را با موشک مورد هجمه قرار می‌دهد و لذا وحشیانه ملت و سرزمین غزه را بمباران می‌کنند.

وی گفت: متاسفانه مسلمانان در سراسر جهان به جای یاری مظلوم در خواب غفلت هستند و آمریکا، کشورهای اروپایی با حمایت م‌های ملی و تسلیحاتی خود و کشورهای مرتجع منطقه با سکوت خود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند ولی این ملت در برابر تمامی این فشارها ایستاده است و حاضر نیستند در برابر استکبار جهانی سر فرود آورند.

ابطحی تاکید کرد: ملت فلسطین نماد مقاومت در برابر صهیونیست‌ها است و بر هر مسلمانی واجب است به هر نحو ممکن این ملت را یاری دهد.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان اظهار کرد: چرا در جایی‌که نمایندگان مجلس آمریکا به بایدن فشار می‌آورند که مذاکرات با ایران در برلین را به بهانه حمایت از مردم غزه ترک کنند، برخی دولت‌مردان بر ادامه این روند اصرار دارند.

وی تاکید کرد: امروز ملت و مردم ما در سراسر کشور در خواستشان از دولت‌مردان این است که حال که آمریکای جهانخوار با تمام وجود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و حتی اجازه نمی‌دهند ملایم ترین بیانیه ها در سازمان ملل علیه این رژیم صادر شود، میز مذاکره را به عنوان اعتراض رها کنند و پیامی به سردمداران استکبار جهانی دهند ‌که ما از ملت مظلوم فلسین با تمام وجود دفاع می‌کنیم.

ابطحی تاکید کرد: در پرتو مذاکرات چیزی عاید کشور و مردم ما نشده است زیرا حضور کشورهای استکباری در پای میز مذاکره صرفا در راستای منافع خودشان است.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان تصریح کرد: این وضعیت میدان و این استکبار جهانی است و قابل اعتناد نیستند و مذاکرات را برای منافع خود می‌خواهند و هر کجا منافعشان تامین شد زیر میز مذاکره می‌زنند.

وی ادامه داد: امروز تکلیف ما در حمایت مقاومت در یمن و فلسطین است و ملت ما از جبهه مقاومت با همه وجود حمایت می‌کنند.

ابطحی با اشاره به آزمون بزرگ انتخابات در در آستانه گام دوم است، گفت: چشم جهان به این انتخابات است و لذا اگر در عرصه بین المللی اینگونه درخشش دارد، لازم است در داخل نیز حضوری گسترده در پای صندوق رای داشته باشیم.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان تاکید کرد:  ملت ایران از ابتدا تا کنون پشتیبان نظام بوده و هست و همواره بزرگترین پشتیبان ملت است و لذا باید مراقب بود تا مبادا دشمن از عدم حضور در پای صندوق رای به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، گفت: این نیست که هرکسی را شورای نگهبان معرفی کرد به معنی صلاحیت کامل باشد ولذا مردم باید در بین نامزدها بهترین یا بهترین‌ها را در انتخابات ریاست جمهوری یا شوراهای اسلامی شهرها انتخاب کنند و فردی را با رای بالا برای ریاست جمهوری انتخاب کنند زیرا این مساله موجب اقتدار نظام است.

ابطحی با اشاره به مشکلات متعدد کشور اظهار کرد: همه مشکلات در کشور قابل حل است ‌و لذا افرادی را باید انتخاب کرد که به نیروهای داخلی ایمان داشته باشند و لذا یک دولت جهادی با روحیه انقلابی می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند‌.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان ادامه داد: مبادا برخی رسانه‌های بیگانه و سلبریتی‌های بی‌سواد در رای ما تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به شاخص‌های اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب انقلاب برای انتخاب رییس جمهور، تصریح کرد: با کفایت بودن، مومن بودن، عدالت‌خواهی، ایمان به نیروی جوان داخل کشور، ایمان به توان داخلی و ضد استکبار بودن مهمترین شاخصه‌هایی است که ایشان مطرح کردند و لذا نباید به افرادی دل در گرو غرب دارند، امید داشت زیرا انسان‌های بی‌کفایت که چشم به خارج دارند سنگر دار خوبی برای ریاست جمهوری نیستند و نمی‌توانند حلال مشکلات باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول