اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تحول در گروی انتخاب افراد شایسته در کارزار انتخابات است

امام‌جمعه چادگان گفت: اگر قرار است تحولی در این شهر رخ دهد، در گروی یک انتخاب درست است؛ نباید ساده از کنار انتخابات عبور کنیم و اقوام و خویشان را نیز به انتخابات دعوت کنیم چرا که انتخابات کشور را بیمه می‌کند.

تحول در گروی انتخاب افراد شایسته در کارزار انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر چادگان اظهار داشت: اگر سوال کنیم که امروز چه روزی است و باید چه کرد، به نظر می‌رسد امروز، روز شکر باشد؛ شکر و حمد پایه‌ی اساسی اذکار این روز است و  امروز شکرانه روزه داری، بندگی و عبادت در ماهی بزرگ است.

امام‌جمعه چادگان افزود: ما در دعای قنوت نماز امروز خدا را با عظمت یاد کردیم و از خدا خواستیم ما را به هرجایی که اهل بیت را وارد کرده است، وارد کند؛ بهترین خواسته‌های عباد صالح را خواستار شدیم و در پایان از خدا خواستیم که ما را  از مهم ترین شروری که عباد مخلص خدا از آن ها به خداوند پناه میبرند، محفوظ دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها درباره مسأله انتخابات نیز اظهار داشت: از مهم‌ترین مسائل پیش روی کشور و شهرستان، موضوع انتخابات است؛ باید دقت کنیم که انتخابات هم یک حق است و هم یک تکلیف و  اینکه ما بتوانیم با رای خودمان مدیر اجرایی کشور را انتخاب کنیم باعث افتخار ماست.

بنی‌جمالی تصریح کرد: اگر انتخاب ما درست باشد در تمام کارهای خیری که وی می‌کند ما نیز سهیم هستیم و اگر اشتباه کردیم و تقصیری وجود داشت، ما هم در آمدن فرد به آن جایگاه نقشی داشتیم؛  ملاک‌های ما در انتخابات باید درست، منطقی، عقلانی و محکمه‌پسند باشد.

امام‌جمعه چادگان با تقدیر از کاندیداهایی که به میدان آمدند، اظهار داشت: اگر قرار است تحولی در این شهر رخ دهد، در گروی یک انتخاب درست است؛ نباید ساده از کنار انتخابات عبور کنیم و اقوام و خویشان را نیز به انتخابات دعوت کنیم چرا که انتخابات کشور را بیمه می‌کند و ما باید با حضور خود، مشت محکمی بر استکبار جهانی بزنیم و بگوییم که پای انقلاب خود ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول