اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حوادث جاده‌ای اصفهان جان ۳۵۱ نفر را گرفت /شناسایی ۱۰۹ نقطه حادثه‌خیز در استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در سال گذشته بر اثر حوادث جاده‌ای در سطح استان 351 نفر در صحنه تصادف فوت کردند و 4 هزار و 740 نفر مجروح شدند.

حوادث جاده‌ای اصفهان جان ۳۵۱ نفر را گرفت /شناسایی ۱۰۹ نقطه حادثه‌خیز در استان

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته بر اثر حوادث جاده‌ای در سطح استان ۳۵۱ نفر در صحنه تصادف فوت کردند و ۴ هزار و ۷۴۰ نفر مجروح شدند، اظهار داشت: حوادث جاده‌ای در سال گذشته ۱۳ درصد در موارد فوتی و ۱۸ درصد در آمار مجروحان نسبت به سال ۹۸ کاهش داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار کیلومتر طول راه‌های استان اصفهان است، افزود: ۱۰۹ نقاط حادثه‌خیز در استان شناسایی شد و در کمیته‌ای توسط پلیس راه و راهداری بررسی شد که ۶۷ نقطه مصوبه کشوری دارد و بیش از نیمی از این نقاط اصلاح و بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اداره راهداری استان اصفهان نسبت به اصلاح و بازسازی حدود ۸۰۰ کیلومتر از راه‌ها از جمله اصلاح شیب شیروانی و شانه‌ راه‌ها اقدام کرد، افزود: طرح‌های راهداری زمستانی و تابستانی با هدف پیگشیری از تصادفات هر سال در استان اجرایی می‌شود.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه در سال گذشته کمبود آب، برق و گاز را پشت سر گذاشتیم، بیان کرد: ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در قالب مدیریت بحران در همه شهرها و روستاها فعال است و ضمن رصد و پایش مخاطرات در راستای پیشگیری و کنترل حوادث و مخاطرات اقدام می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: در سال گذشته همزمان با ورد به پاییز و زمستان استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد را در سطح استان داشتیم و در طول سال ۹۹، ۵۰۵ مورد حادثه ناشی از استفاده غیرایمن وسایل گازسوز در سطح استان گزارش شد که این تعداد حادثه ۱۶ فوتی و ۴۸۹ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول