اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امدارسانی هلال احمر اصفهان به ۵۰۸ حادثه دیده در نوروز ۱۴۰۰

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۰ در استان اصفهان نجات‌گران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان به ۵۰۸ حادثه دیده در ۱۱۹ حادثه امدادرسانی کردند.

امدارسانی هلال احمر اصفهان به ۵۰۸ حادثه دیده در نوروز ۱۴۰۰

داریوش کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پایگاه‌های هلال احمر در استان اصفهان ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی هستند، از دیروز پست‌های کنترل و بازرسی در مناطق ورودی شهر اصفهان در پلیس راه شاهین‌شهر، سه راهی مبارکه، پلیس راه سگزی و فلاورجان در کنار نیروهای پلیس راهو نیروی انتظامی مستقر شده و برای جلوگیری از تردد پلاک‌های غیرمجاز کمک می‌کنند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۰ در استان اصفهان نجات‌گران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان به ۵۰۸ حادثه دیده در ۱۱۹ حادثه امدادرسانی کردند.

وی در خصوص تعداد حوادث پیگیری شده از سوی هلال احمر بیان کرد: ارائه خدمات امدادی به ۶۹ حادثه جاده‌ای، ۱۸ مورد خدمات حضوری، یک حادثه ساحلی، یک حادثه ریزش آوار، ۲۰ حادثه شهری، ۳ حادثه صنعتی و کارگاهی، یک حادثه طوفان و ۵ حادثه کوهستان از مهمترین خدمات هلال احمر استان اصفهان در این مدت بوده است.

کریمی در پایان گفت: در همین راستا ۸۹ نفر از مصدومان حوادث مختلف به مراکز درمانی منتقل شدند و ۴۴ نفر نیز به صورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان دریافت کردند؛ ۳۹۵ نجات‌گر و امدادگر این جمعیت در سراسر استان در قالب ۱۴۲ تیم با به کارگیری ۱۱۳ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در این عملیات‌ها مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول