اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات جشن‌های ۴۲ سالگی انقلاب به سبک جدید/ اعلام مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری در اصفهان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به اطلاع عموم می‌رساند که به یاد آن روزهای خدایی و تجدید خاطرات انقلاب اسلامی امسال شاهد برنامه‌های متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌ها و به‌ویژه شهر اصفهان خواهیم بود.

جزئیات جشن‌های ۴۲ سالگی انقلاب به سبک جدید/ اعلام مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد و بهار پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای یاد و خاطره مبارزات خونین ملت مسلمان ایران را در رسیدن به استقلال آزادی و جمهوری اسلامی گرامی داشت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت بصیر و ولایت‌مدار ما در طول ۴۲ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در مراحل مختلف انقلاب از جمله ۸ سال دفاع مقدس، هجمه‌های فرهنگی سیاسی و تحریم‌های اقتصادی و تمامی فتنه‌ها همواره و همیشه با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان بستند برای حاکمیت اسلام و طنین‌انداز شدن شعار «لا اله الا الله محمد رسول الله» تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و آماده جان‌فشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این را به عینه در تمامی صحنه‌ها به نمایش گذاشتند.

در بخش دیگری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن احترام به ملت قدرشناس و ولایتمدار استان اصفهان به اطلاع عموم می‌رساند که به یاد آن روزهای خدایی و تجدید خاطرات انقلاب اسلامی امسال شاهد برنامه‌های متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌ها و به‌ویژه شهر اصفهان خواهیم بود.

طبق این اطلاعیه شامگاه سه‌شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۱۵ بانگ تکبیر و نورافشانی به صورت عمومی در سطح استان را به ویژه در ۱۵ نقطه از میادین اصلی شهر اصفهان توسط سپاه و شهرداری برگزار می‌شود.

صبح فردا نیز راهپیمای خانوادگی خودرویی و موتوری از ساعت ۹ و نیم صبح از مسیرهای اعلام شده آغاز می‌شود و در طول مسیر نیز گروه‌های موزیک، سرود و فعالان فرهنگی برنامه‌هایی را اجرا خواهند کرد.

همچنین برای افرادی که امکان حضور در این مراسم را ندارند، راهپیمایی مجازی به آدرس fajr.ccoip.ir برگزار می‌شود و در همین سایت نیز قطعنامه سراسری جهت تأیید عمومی بارگذاری خواهد شد.

در تمامی این مراسمات بر عدم برگزاری اجتماع در اصفهان تأکید شده است و سخنران مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن نیز، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی است که این سخنرانی به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد.

به گزارش فارس، راهپیمایی موتوری از ساعت ۹:۳۰ صبح از مبادی ۷ گانه به سمت میدان امام حسین(ع) و سپس به سمت گلستان شهدا و همچنین راهپیمایی خانوادگی خودرویی از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان لاله به سمت بزرگراه‌های شهید آقابابایی و شهید صیاد شیرازی، پل غدیر و پل‌های دفاع‌مقدس انجام می‌شود.

راهپیمایی موتوری از مبادی ۷ گانه حرم حضرت زینب(س) در زینبیه، میدان شهید علیخانی، امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان، پل شهرستان، مسجد المهدی (عج) مرداویج، مسجد جامع گورتان در خیابان آتشگاه و میدان ۹ دی قائمیه آغاز و به سمت میدان امام حسین (ع) ادامه خواهد داشت، از آن‌جا نیز به صورت متمرکز به سمت گلستان شهدای اصفهان ادامه خواهد داشت.

مسیر راهپیمایی خودرویی نیز از میدان لاله به سمت بزرگراه شهید اردستانی، آقابابایی و صیاد شیرازی و سپس پل غدیر و پل دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول